امام جمعه بردخون:

رد صلاحیت‌ها جناحی نیست؛ شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده است

حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی‌حسینی» گفت: تخریب شورای نگهبان و اینکه رد صلاحیت‌ها جناحی است، پذیرفته نیست؛ زیرا شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده و بسیاری از رد صلاحیت‌ها از جناح راست هم بود‌ه است؛ هرچند که تأیید صلاحیت‌ها برای دوره‌ای چهار ساله است و دائمی نیست.
کد خبر: ۳۷۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ - 17January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدحسین رکنی‌حسینی» امام جمعه بردخون، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: پرهیز از اختلاف، تفرقه و گروه‌گرایی، باعث اقتدار، شوکت و عظمت مسلمانان در برابر دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه اتحاد و همدلی، گفت: مهم‌ترین عامل عزت مسلمانان، وحدت، انسجام و پرهیز از تفرقه و اختلاف است و یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین موضوعات بوده است.

حجت‌الاسلام رکنی‌حسینی اضافه کرد: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 30 سال از رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، دشمنان اسلام برای سرنگونی انقلاب اسلامی دست به هر جنایت و توطئه‌ای زدند؛ زیرا در این مدت آمریکای جنایتکار و مزدورانش در حال جنگ با ایران اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: با بصیرت و هوشیاری مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن به اهداف خود نرسیده است که ملت نیز باید هوشیار باشد و اتحاد را فراموش نکند و مسئولان جناح‌بندی‌های سیاسی را کنار بگذارند.

خطیب جمعه بردخون با بیان اینکه در پرتو ولایت زندگی می‌کنیم، گفت: متأسفانه دشمن ملت ایران را به دو گروه تبدیل کرده است تا باعث تفرقه شود؛ اما همه ملت ایران هم اصولگرا و هم اصلاح‌طلب هستند و ما چیزی به عنوان اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسیم و با اینکه دشمن در حال دشمنی و ضربه‌زدن به ماست، انقلاب اسلامی با قدرت از همه موانع عبور می‌کند.

امام جمعه بردخون با اشاره به حوادث چند روز گذشته کشور، ابراز داشت: بسیاری از افراد سردار سلیمانی را به‌خوبی نمی‌شناختند و پس از شهادتش، پی به وجود این بزرگوار بردند که اگر با داعش مبارزه نمی‌کرد، سراسر عراق و کشورهای منطقه به اشغال این تروریست‌ها در می‌آمد.

وی تصریح کرد: رسانه‌های خارجی در زمینه سقوط هواپیمای اوکراینی تبلیغات گسترده‌ای داشتند و عظمت و اقتدار سپاه را زیرسؤال بردند؛ اما هیچ‌کس نمی‌تواند خدمات سپاه را نادیده بگیرد؛ چرا که عظمت و اقتدار کشور مدیون سپاه است و امروز همه ایران سپاهی و سردار سلیمانی هستند و دشمن به اهداف شوم خود نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام رکنی‌حسینی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: تخریب شورای نگهبان و اینکه رد صلاحیت‌ها جناحی است، پذیرفته نیست؛ زیرا شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده و بسیاری از رد صلاحیت‌ها از جناح راست هم بود‌ه است؛ هرچند که تأیید صلاحیت‌ها برای دوره‌ای چهار ساله است و دائمی نیست.

خطیب جمعه بردخون افزود: اگر هدف خدمت است که افراد نباید ناراحت شوند، بلکه باید خوشحال باشند که این مسئولیت سنگین از دوش آنان برداشته می‌شود.

وی به سیل سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: این سیل به زیرساخت‌ها و زندگی مردم خساراتی وارد کرد؛ اما با ورود مردم و مسئولان به‌ویژه سپاه، خسارات جانی به حداقل رسید؛ اما سیل‌زدگان نیازمند حمایت و همراهی بیشتر هستند.

حجت‌الاسلام رکنی‌حسینی خاطرنشان کرد: مسئولان استان همه تلاش خود را به کار بسته‌اند و با شرایط اقتصادی خاص فعالیت کرده‌اند و با دست خالی به مردم خدمت کرده‌اند و کندی طرح‌ها به دلیل شرایط اقتصادی امروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار