امام جمعه ارومیه:

صدا و سیما سلبریتی‌هایی که به‌دنبال اختلاف‌افکنی هستند را طرد کند

حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» با انتقاد از سلبریتی‌هایی که در فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف و جوسازی هستند، گفت: بهترین جواب برای هنرمندان مخالف صدا و سیما، طرد کردن آن‌هاست تا با دیده نشده چهره‌شان، از یادها رفته و در واقع مرگ چنین هنرمندانی در بی‌اهمیتی است.
کد خبر: ۳۷۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ - 17January 2020

صدا و سیما سلبریتی‌های مخالفش را طرد کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر، با انتقاد از سلبریتی‌هایی که در فضای مجازی به دنبال ایجاد اختلاف و جوسازی هستند، اظهار داشت: بسیاری از همین افراد در صدا و سیما کار کرده و شهرت خود را مدیون صدا و سیما هستند.

وی با اشاره به اینکه چگونه است که این افراد در حال حاضر که به شهرت رسیده‌اند، خود را در مقابل صدا و سیما می‌بییند، افزود: بهترین جواب برای این هنرمندان طرد کردن آن‌هاست تا با دیده نشده چهره‌شان، از یادها رفته و در واقع مرگ چنین هنرمندانی در بی‌اهمیتی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه این هنرمندان، نماینده همه هنرمندان و ورزشکاران کشور نیستند، ادامه داد: این افراد به قدری وقیح هستند که ارزش جان فرزند خود را بالاتر از جان ۸۰ میلیون ایرانی و کشور می‌دانند و صدا و سیما نباید به این افراد فرصت و اجازه عرض اندام بدهد.

وی در ادامه با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی، تصریح کرد: ایران در این حادثه خیلی زودتر از سایر کشورهای مشابهی که چنین حوادثی رخ داده، اشتباه خود را پذیرفته و از عموم مردم ایران و جهان معذرت‌خواهی کرد.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه دشمن سعی کرد تا در این حادثه، سپاه را زیر سوال ببرد، عنوان کرد: سپاه و نیروهای نظامی ایران نیروهای انقلابی و خادم ملت هستند و بی‌شک همیشه برای دفاع از کشور تا پای جان در خدمت حاضر خواهند بود.

وی با بیان اینکه برخی با ایجاد شایعات، سعی می‌کنند تا به نحوی نشان دهند که بنده در تائید یا رد صلاحیت‌ها نقشی داشته‌ام، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان براساس وظیفه ذاتی خود در این ارتباط عمل کرده و بنده هیچ دخالتی نداشته‌ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها