امام جمعه موقت برازجان:

مردم از عزت و اقتدار ملی احساس مباهات می‌کنند

حجت‌الاسلام «حسین انصاری» با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی به انقلاب و نظام اسلامی پایبند هستند گفت: مردم از عزت و اقتدار ملی احساس مباهات می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 17January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسین انصاری» امام جمعه موقت برازجان در خطبه‌های امروز با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: افول آمریکا مدت‌ها است که شروع شده و این یک سنت الهی است و ان‌شاالله به زودی شاهد خبرهای خوبی خواهیم بود.

وی گفت: شهید قاسم سلیمانی با شهادتش به پایان نرسیده است و راه او همچنان پرشور ادامه خواهد داشت. مردم شیفته صداقت و پاکی هستند و در مراسم تشییع این شهید بزرگوار با دل آمدند.

امام جمعه موقت برازجان تصریح کرد: این مراسم تشییع بی‌نظیر، فوران احساسات پاک مردم بود و رفراندومی برای تائید گفتمان انقلابی، ارزشی و صادقانه بود.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی به انقلاب و نظام اسلامی پایبند هستند، ادامه داد: مردم از عزت و اقتدار ملی احساس مباهات می‌کنند.

انصاری با انتقاد از هجمه‌های صورت گرفته بر علیه شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت‌ها خاطرنشان کرد: در این انتخابات برای ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی ۱۶ هزار نفر کاندیدا شده بودند و شورای نگهبان وظیفه خود را به درستی انجام داده است.

وی اضافه کرد: در انتخابات پیش رو مردم با انگیزه و پرشور شرکت خواهند کرد و کاندیداهای ولایی و جهادی و پاک‌دست و خدوم را انتخاب خواهند کرد.

خطیب جمعه برازجان تاکید کرد: مردم در انتخابات پیش رو به کسانی که برای خود کیسه دوخته‌اند دست رد خواهند زد و افراد فاقد فاکتورهای ولایی و ناپاک را نمی‌خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار