امام جمعه بروجرد:

شهادت سردار «قاسم سلیمانی» موج بیداری و وحدت مسلمانان را به وجود آورد

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موجی از بیداری و وحدت را به وجود آورد.
کد خبر: ۳۷۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 17January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در این عملیات انبار مهمات، آشیانه‌ پهبادها و غیره هدف قرار داده شد و با توجه به شدت این عملیات، آماری از تلفات انسانی مشخص نیست ولی روزنامه‌های صهیونیستی خبر از تلفات سنگین داده‌اند.

وی ادامه داد: دشمن از اقتدار و قدرت جبهه مقاومت هراس دارد اما به لطف خدا روز به روز جبهه مقاومت پر قدرت از همیشه حرکت می‌کند.

حسینی گفت: خروج آمریکا از منطقه، هدف اصلی جبهه مقاومت است و با اتحاد برای تحقق این مهم تلاش می کنند و پیروزی از آن مقاومت است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شهادت سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی برای ایجاد امنیت جانانه ایستاد و در این راه نیز به شهادت رسید و دشمن تلاش دارد تا بعد از شهادت شهید سلیمانی، شخصیت سردار حاجی زاده را ترور کند، اما دشمنان بدانند این آرزوی آن‌ها محقق نمی‌شود و این آرزو را با خود به گور می‌برند.

وی افزود: اولین انتقام بعد از شهادت شهید سلیمانی، این بود که پایگاه های نظامی آمریکا هدف قرار داده شد که خسارت های زیادی را به دنبال داشت گرچه هنوز آماری از تلفات را اعلام نکرده اند اما رسانه های صهیونیستی تلفات را سنگین می دانند.

حسینی با اشاره به حادثه هواپیما تصریح کرد: در این حادثه کام ملت ایران تلخ شد و سرنشینان این هواپیما جان باختند.

وی اظهار داشت: در پی این حادثه برخی از هنرمندان وطن فروش، بی بصیرتی و بی غیرتی خود را نشان دادند.

امام جمعه بروجرد افزود: ملت ایران با اتحاد و انسجام به راه خود ادامه می دهد و در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها تا پای جان ایستاده اند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار