امام جمعه کوهدشت عنوان کرد؛

تقدیر از خدمات سپاه در طول 40 سال انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» ضمن تقدیر از خدمات سپاه در طول 40 سال انقلاب اسلامی گفت: سپاه ۴۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اگر سپاه نبود کشور نیز نبود زیرا مظهر اخلاص و اقتدار است.
کد خبر: ۳۷۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ - 17January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت نیز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: عاقبت و سعادت برای انسان‌های باتقوا بوده و یکی از فلسفه‌های نماز‌ جمعه توصیه به تقوا و طی کردن مراتب کمال است.

وی با‌ اشاره به ضرورت اعتقاد انسان به مسئله یقین در زندگی افزود: انسان باید با آرامش زندگی کند، اگر حریص باشد گدا صفت خواهد شد زیرا این خصلت،کلید هر رنج و سختی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان موجی از بیداری، وحدت و بصیرت را به وجود آورد، عنوان کرد: راهبرد اساسی ایران و خط مقاومت، اخراج آمریکا از منطقه است زیرا وجود آمریکا به جز فتنه، ویرانگری و آشوب تاثیر دیگری ندارد.

وی با اشاره به اینکه سیلی محکم ایران بر پیکره آمریکا دنیا را متحیر ساخت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران فرمودند: برخی دچار اشتباه محاسباتی شده اند، خیال می کنند نمی توان با آمریکا در افتاد،  باید بدانند که همه ملت عزیز در خط مقاومت ایستاده اند و وجود نحس آمریکا را از منطقه بیرون کرده و انتقام سختی در راه است.

طهماسبی اشاره‌ای به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کرد و گفت: ما از این حادثه غمناک، بسیار متاثر هستیم و برای شهدای این حادثه طلب مغفرت می کنیم،کسی عمدا این کار را نکرده و یک خطا بوده است در این قضیه دشمنان چون می خواهند اقتدار سپاه را به حاشیه بکشانند و در حال تفرقه افکنی هستند.

امام جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از خدمات سپاه در طول چهل سال انقلاب اسلامی، اظهارداشت: سپاه ۴۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اگر سپاه نبود کشور نیز نبود زیرا مظهر اخلاص و اقتدار است.

وی در رابطه با موضوع انتخابات نیز افزود: بحث احراز صلاحیت ها تمام شد و از تلاش های هیئت نظارت تشکر می کنیم، هر کاندیدی نیز اگر اعتراضی دارد از مجرای قانون پیگیر آن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها