سردار ذوالقدر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

دستگیری عناصر اصلی اغتشاشات اخیر

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: افرادی که با استفاده از فضای مجازی در حوادث اخیر سعی در تحریک جوانان و خدشه وارد کردن به امنیت کشور را داشتند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۷۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۲ - 18January 2020

دستگیری عناصر اصلی حوادث اخیر در فضای مجازیسردار «علی ذوالقدر» رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص فعالیت پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی و برخورد با اراذل و اوباش در این فضا اظهار داشت: از اوایل سال جاری و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند باید فضای مجازی برای فعالیت مجرمین ناامن شود، پلیس امنیت عمومی در حوزه ماموریتی خود شروع به فعالیت کرد.

وی درباره برخورد با اراذل و اوباشی که در این فضا اقدام به فعالیت‌های مجرمانه، خرید و فروش سلاح و اقلام ممنوعه همچون مشروبات الکی می‌کردند، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این فضا صورت گرفت و اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی می‌کردند، دستگیر شدند؛ همچنین با دستورات قضایی این فضا تحت کنترل پلیس است و با کسانی که بخواهند اقدامات مجرمانه انجام دهند، برخورد خواهد شد.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: کشفیات ما در فضای مجازی نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که برخی از گروه‌ها در فضای مجازی برای ساخت کلیپ‌های هرچند طنز از سلاح‌های سرد و گرم استفاده می‌کنند؛ آیا این کار جرم محسوب می‌شود، گفت: هر چیزی که باعث رعب و وحشت مردم شود و اشاعه بعضی از موارد مجرمانه باشد با هماهنگی دستگاه قضا با آن برخورد خواهد شد.

وی درباره دستگیری افرادی که با استفاده از فضای مجازی در حوادث اخیر با تحریک جوانان سعی داشتند امنیت کشور را دچار خدشه کنند، گفت: با رصد فضای مجازی کسانی که نقش اصلی را در تحریک جوانان داشتند، دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار