سردار طلایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

لزوم غلبه مردم بر احساساتشان در حوادث/ آتش موشک‌های سپاه چتر امنیت کشور است

رئیس سابق پلیس تهران بزرگ گفت: در مقابل اهریمنان و جنگ نابرابری که درگیر آن هستیم، پناه ما، سربازانی هستند که یکی‌شان یل دشمن‌شکنی مانند سردار حاجی‌زاده است؛ مردی که در برابر خطای نیروی زیردستش، آرزوی مرگ کرده، همان یلی است که آتش موشک‌هایش، چتر امنیت ایران است.
کد خبر: ۳۸۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶ - 21January 2020

«مرتضی طلایی» رئیس سابق پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت: حادثه سقوط این هواپیما یکی از سخت‌ترین و اندوه‌بار‌ترین اتفاقاتی است که در ایران رخ داده است و فقدان کسانی که هر یک عزیز خانواده‌ای و عزیز ملتی بودند، سخت است.

وی ادامه داد: این فاجعه در زمانی اتفاق افتاد که داغ فرزند دلاور اسلام و ایران، شهید سلیمانی عزیز، جگرهایمان را سوزانده بود. میلیون‌ها ایرانی تازه از وداع فرزند ملت بازمی‌گشتند که ابتلایی دیگر، عزادارشان کرد.

طلایی افزود: نحوه اعلام دلایل این فاجعه، موجب شد که امیدِ ناامید شده دشمنان این مُلک و ملت، زنده شود. این دریغ‌ها و سوز جگر‌ها با ما است، اما در شرایطی که دشمنان خونخوار این مردم، می‌کوشند از این اشتباهات، آتشی جدید برای سوزاندن دل مردم بیافروزند، باید بر احساسات، لگام تعقل زد.

رئیس سابق پلیس تهران بزرگ اضافه کرد: فراموش نکنیم که ما مورد هجوم دشمنی غدار و کثیف قرار گرفته‌ایم که برای نابودی ایرانیان، تفاوتی میان سلیمانی و مردم عادی قائل نیست؛ این دشمن، کودکان بیمار را با تحریم دارو و سردار را با موشک می‌کشد.

وی گفت: در این جنگ نابرابر و در برابر این جبهه اهریمنی، پناه ما، سربازانی هستند که یکی‌شان، یل دشمن‌شکنی مانند سردار حاجی‌زاده است. مردی که در برابر خطای نیروی زیردستش، آرزوی مرگ کرده، همان یلی است که آتش موشک‌هایش، چتر امنیت ایران است؛ چه روزی که بر سر وحوش داعش و چه روزی بر سر اشغالگران آمریکایی در منطقه آتش ریخت.

نائب رئیس چهارمین شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: سردار حاجی‌زاده عزیز، عمار زمان و آرش کمانگیر زمانه است که گفت «من به عنوان پیرسرباز، حاضرم تمام مجازات‌ها در قبال این حادثه را بپذیرم». او کسی است که وجودش برای ملت امنیت‌آفرین است.

سردار طلایی با تمجید از شهامت سردار حاجی‌زاده در پذیرش این اشتباه و عذرخواهی وی از ملت گفت: خداوند مدافع مردانی است که با جان، مال و آبروی خود، به پاسداری از مردم مشغولند و مردم در میانه این غم عظیم به یاد خواهند داشت که سگ‌های هاری که احاطه‌مان کرده‌اند، هدف‌شان نابودی همه ملت ایران است؛ دشمنانی که در روش و منش، همان داعش هستند و می‌خواهند که ایران و ایرانی ذلیل باشند.

رئیس سابق پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: یک سرباز در فضای بحران‌سازی و اقدامات ناجوانمردانه آمریکا، خطایی وحشتناک کرد و اشتباهاتی در این قضیه صورت گرفت، اما سردار حاجی‌زاده مردانه مسئولیت همه چیز را پذیرفت. درندگان آمریکایی و مزدوران فارسی و غیرفارسی زبانشان، می‌دانند که در پس غبار فتنه‌ها، خورشید مجاهدت‌های چنین فرماندهانی، آنقدر روشن هست که فردا و فردا‌ها را برای ملت، روشن‌تر و درخشان‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار