تشییع پیکر پاک ۳ شهید سقوط هواپیمای اوکراینی در شمال تهران

پیکر سه شهید جانباخته حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی پنجشنبه 26 دی با حضور پرشور خانواده معظم شهداء، مردم و مسئولان تشییع و در محوطه آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 18January 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر شهید «محمدحسین اسدی لاری»، شهیده «زینب اسدی لاری» و شهیده «فاطمه محمودی» از جانباختگان حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراین با حضور پرشور خانواده معظم شهداء، مردم و مسئولان داغدار تهران و شمیرانات از مسجد گیاهی تجریش تشییع و در محوطهٔ آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به خاک سپرده شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، پیروزحناچی شهردار تهران، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و مدیران شهری منطقه یک نیز همراه با مردم در این مراسم شرکت کردند.

۳ شهید سقوط هواپیمای اوکراینی در شمال تهران تشییع و خاکسپاری شدند

دیدار با خانواده‌های معظم شهدای سانحه هوایی از دیگر اقداماتی بود که مدیران شهری تهران و منطقه یک در راستای همدلی با این عزیزان انجام دادند.

بر همین اساس سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با حضور در خانه شهید محمدامین جبلی با خانواده وی دیدار کرد.

وی ضمن همدردی، از صبر و مقاومت خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کرد و گفت: شهید جبلی دانشجوی برتر پزشکی دانشگاه تورنتو کانادا بود که در راه علم و دانش به فیض شهادت نائل آمد و شهادت وی همانند دیگر شهدای این حادثه برای همگان سخت است، اما استواری و صبر خانواده این شهید بزرگوار ستودنی است.

۳ شهید سقوط هواپیمای اوکراینی در شمال تهران تشییع و خاکسپاری شدند

عصر پنجشنبه نیز مرتضی الویری رییس شورای عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز به همراه علی اعطاء، محمد علیخانی، شهربانو امانی، صدراعظم نوری از اعضای شورای شهر تهران و پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهری منطقه یک با حضور در منزل خانواده شهیده جمشیدی ضمن دلجویی و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی، شهادت این عزیز از دست رفته را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار