ما قوی هستیم- ۵۸/

بازدید ۵۲ هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان‌ غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: امسال ۵۲ هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان‌ غربی بازدید کردند.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ - 18January 2020

بازدید ۵۲ هزار نفر از مناطق عملیاتی آذربایجان‌ غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «تقی نجمی» معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی امروز در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور که در استانداری آذربایجان‌ غربی برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ هزار نفر از مردم استان از مناطق عملیاتی این خطه بازدید داشته‌اند و از نزدیک از یادمان‌های شهدا دیدن کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم سایر استان‌ها نیز امسال از این مناطق بازدید به عمل‌ آورده‌اند، افزود: ۳۱۲ هزار نفر هم از سایر استان‌ها به آذربایجان‌ غربی سفر کرده و از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه برپایی اردوهای راهیان نور یکی از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ادامه داد:  بنابراین باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد چرا که راهیان نور جلوه‌ای از فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در صورت برنامه‌ریزی تعداد زائران راهیان نور شمال غرب کشور افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: این مناطق قدمگاه شهدایی است که برای دفاع از ناموس و کشور با گروه‌های ضدانقلاب از همان ابتدای پیروزی لنقلاب اسلامی درگیر و به شهادت رسیدند.

نجمی با اشاره به برخی برنامه‌های اجرا شده در سال جاری متذکر شد: یکی از این برنامه‌ها نمایش رزمی بصیرتی علمداران ولایت در پادگان حیدرلوی ارومیه بود که به صورت ۶۴ شب متوالی برپا شد که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار