مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

سردار شهید سلیمانی بارها نقشه‌های آمریکا را در منطقه غرب آسیا خنثی کرد

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: سردار شهید سلیمانی همواره با شجاعت، بصیرت و نهایت خلوص با طاغوت‌های جهان جنگید و بارها نقشه‌های آمریکا را در منطقه غرب آسیا خنثی کرد.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ - 18January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هم‌اندیشی با کارکنان این اداره‌کل، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خون پاک و مطهر این شهید والامقام روح محبت، معنویت و وحدت را در جامعه جاری کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره با شجاعت، بصیرت و نهایت خلوص با طاغوت‌های جهان جنگید و بارها نقشه‌های آمریکا را در منطقه غرب آسیا خنثی کرد، افزود: این سردار رشید اسلام چشم و چراغ ایران بود و راهش ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های این اداره‌کل در راستای پاسداشت ارزش‌های شهدا، گفت: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه از مهم‌ترین وظایف این اداره‌کل است.

آسمند خواستار پیگیری مطلوب‌تر برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف به‌ویژه چاپ و تولید کتاب، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و برنامه‌های مربوط به تاریخ شفاهی رزمندگان دفاع مقدس استان از سوی مدیریت‌های مربوطه شد.

در این نشست هر کدام از مدیریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه تحت مدیریت خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها