رجزخوانی مداح اهل‌البیت (ع) برای آمریکا و اسرائیل + فیلم

«سیدامیر حسینی»، یکی دیگر از مداحانی است که در حمایت از «انتقام سخت» سپاه از آمریکا رجزخوانی کرده است.
کد خبر: ۳۸۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ - 18January 2020

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، در جریانات اخیر از جمله شهادت فرمانده جبهه مقاومت، سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، فرمانده حشد الشعبی عراق و چندتن از همراهان در اقدام تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر انتقام سخت از آمریکا، عده‌ای از شاعران، مداحان و هنرمندان با انجام کارهای هنری و اجرای حماسی به حمایت از این انتقام برآمدند.

رجزخوانی مداح اهل‌البیت (ع) برای آمریکا و اسرائیل + فیلم

رجز خوانی به زبان عربی توسط مداح اهل‌البیت (ع) سید امیر حسینی در حمایت «انتقام سخت» سپاه از آمریکا خطاب به قدرت‌های آمریکایی و اسرائیلی بیان شده است.

متن ترجمه رجز خوانی به شرح زیر است:

«آگاه باشید ای صهیونیست‌ها! و ای آمریکایی‌ها! ای کسانی که خون فرماندهان مقاومت را با خیانت و نامردی ریختید! ای کسانی که از مبارزه رودرو ترسیدید! شما کجا و جنگ با ما کجا؟ به خداوند قسم می‌خوریم؛ ما فرزندان مقاومت و جوانان آزادی ‌خواه پیمان می‌بندیم با اشاره‌ای از رهبر معظم‌مان به شما فرصت نفس کشیدن و چشم بر هم نهادن نمی‌دهیم و وعده سید مقاومت را محقق می‌کنیم. همانطور که گفت: «عمودی آمدند و افقی برمی‌گردند.» آن وقت خواهید فهمید که معنای کلام امام چه بوده است؟ زمانی که فرمود آیا مرا به مرگ تهدید می‌کنی ای ناپاک؟ آیا ندانستی کشته شدن برای ما عادی است؟ و شهادت کرامتی از جانب خداوند برای ماست. یا مولا یا صاحب‌الزمان(عج)! ما آماده هستیم.»

یا لثارات الحسین(ع)!

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار