جراحت قلب سپاهیان از سانحه سقوط هواپیما بیش از همه است/ دانش، شجاعت، فناوری و قدرت عمل در عملیات سپاه علیه آمریکا موج می‌زد

امام جمعه موقت تهران گفت: تعدادی از افرادی که در سانحه هوایی سقوط هواپیما به شهادت رسیدند در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و همرزمانش حضور داشتند؛ همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند در حال حاضر قلبی مجروح دارند و جراحت قلب سپاهیان اسلام بیش از همه است.
کد خبر: ۳۸۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 18January 2020

جراحت قلب سپاهیان از سانحه سقوط هواپیما بیش از همه است/ دانش، شجاعت، فناوری و قدرت عمل در عملیات سپاه علیه آمریکا موج می‌زدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» در گفت‌وگویی، با اشاره به تلاش برخی‌ها برای کم‌اهمیت نشان دادن حمله سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، اظهار داشت: ما با ملتی رو به رو هستیم که در تاریخ نیم قرن اخیر و حوادث گوناگون سهم خود را از واقعیات سیاسی و اجتماعی اعلام داشته و در این روز‌ها هم در مراسم تشییع پیکر شهیدای اخیر، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در سراسر ایران، باز هم فهم خود را از انقلاب به رخ کشیده و فریاد زده است.

وی تاکید کرد: امروز جامعه جهانی و دشمنان ایران یک درک دیگری از واقعیت انقلاب و ملت‌های منطقه دارند؛ درکی غیر از آنچه که پیرو ترور سردار سلیمانی به دست ترامپ و مزدورانش، برگ زرین دیگری به دست ملت ایران و ملت‌های منطقه خلق شد. خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: در کنار این حوادث، اقتدار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب و راهبرد دفاعی مقتدرانه‌اش در هدف قرار دادن یکی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه، در عالی‌ترین سطح ممکن به نمایش گذاشته شد.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه دانش، شجاعت، فناوری و قدرت عمل در عملیات سپاه علیه آمریکا موج می‌زد، خاطرنشان کرد: به گمان حقیر ملت ایران همه این واقعیات را درک می‌کند البته در جنگ نابرابر آمریکا علیه ایران ما شاهد حادثه سخت و یک زخم سنگین بر پیکر ملت عزیز ایران بودیم.

وی تصریح کرد: قطعا در این حادثه (سقوط هواپیما) تنها خانواده شهدای سانحه هوایی سوگوار نیستند و همه کسانی که در تشییع پیکر پاک شهدای اخیر حضور داشتند، از این حادثه سوگوارند.

ابوترابی‌فرد بیان داشت: تعدادی از افرادی که در سانحه هوایی سقوط هواپیما به شهادت رسیدند در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و همرزمانش حضور داشتند؛ فرزندان شهید دکتر اسدی لاری در مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور داشتند و دیگران هم در تهران و اصفهان در این مراسم حاضر بودند لذا همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند در حال حاضر قلبی مجروح دارند و جراحت قلب سپاهیان اسلام بیش از همه است.
وی با بیان اینکه سپاهیان همواره جان خود را برای دفاع از این ملت تقدیم داشتند، گفت: تمام دغدغه سپاه حراست از ملت ایران و اقتدار اسلام است لذا آن‌ها هم قلبی اندوهگین دارند و حتما این حادثه صفوف ملت ایران را مستحکم‌تر و سطح بینش آن‌ها را ارتقا خواهد داد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: مردم خوب می‌فهمند که سانحه سقوط هواپیمای هم به دست آمریکای جنایتکار اتفاق افتاده است؛ یعنی به نحوی ما دست ترامپ را در این شهادت می‌بینیم.  وی بیان داشت: اخیرا حتی نخست وزیر کانادا هم رسما سرانگشت این اتهام را متوجه ترامپ و آمریکا کرد و گفت که اگر جنگ افروزی ترامپ نبود قطعا این حادثه رخ نمی‌داد لذا امیدواریم خداوند بر دل‌های مجروح این شهدای سانحه هوایی مرهم قرار داده و به آن‌ها صبری جمیل بدهد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار