مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان:

کتاب‌های انقلابی به کودکان و نوجوانان معرفی می‌شود

«محمدجواد محمدی» گفت: معرفی انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی(ره)، معرفی کتاب‌های انقلابی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین اجرای جشنواره هنرهای نمایشی را از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان برشمرد.
کد خبر: ۳۸۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰ - 18January 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمدجواد محمدی» مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر به دبیری کانون پرورش فکری، بر اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان طی دهه فجر تأکید و اظهار داشت: معرفی انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و معرفی کتاب‌های انقلابی، همراه با برگزاری مسابقه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان در شهر و روستاها در پیش‌بینی برنامه‌های مراکز کانون در سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

وی از برگزاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خبر داد و افزود: این رقابت در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور گروه‌های شرکت‌کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای و تئاتر عروسکی در سالن اجتماعات اداره‌کل کانون استان لرستان در شهر خرم‌آباد اجرا می‌شود.

محمدی با اشاره به این‌که این جشنواره با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» برگزار می‌شود، عنوان کرد: اساس فعالیت و فرآیند یک کار نمایشی، تمرین زندگی و کسب مهارت‌های زندگی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان این‌که جشنواره هنرهای نمایشی استان دوازدهم بهمن‌ در اولین روز از دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، گفت: گروه‌های شرکت‌کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای و عروسکی در سالن اجتماعات اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر خرم‌آباد به رقابت می‌پردازند؛ کما اینکه مرحله کشوری این جشنواره فروردین‌ سال آینده در استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها