نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم مولفه مهم در انتخابات هستند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» با بیان اینکه ما باید در انتخابات مردم را لحاظ بکنیم و صلاحیت افراد احراز شود، گفت: گاهی جریان نفوذ سبب می‌شود تا همه چیز حساس شود یعنی با به دست گرفتن پست به مقاصد خود می‌رسند.
کد خبر: ۳۸۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ - 18January 2020

مردم مولفه مهم در انتخابات هستند//عکس درست بارگذاری شود  و تنظیم خبر به خصوص سه پاراگراف آخر اصلاح شود//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار مدیران و کارکنان هسته‌های گزینش استان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سرداران مقاومت اظهار داشت: گزینش افراد دارای مبنای حقوقی و اعتقادی است که نشان می‌دهد هر کسی که قرار است وارد مسندی شود باید تحقیق شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو افزود: در این جایگاه باید از نظر اعتقادی و حقوقی که حق الناس و متعلق به همه جامعه است حق همه مردم رعایت شود و مسئولیت به دست کسانی بیفتد که اهل و سزاوار آن هستند.

محمدی لایینی ادامه داد: ما باید در انتخابات مردم را لحاظ کنیم و صلاحیت افراد نیز احراز شود؛ گاهی جریان نفوذ سبب می‌شود تا همه چیز حساس شود یعنی افراد با به دست گرفتن پست به مقاصد خود می‌رسند.

این مسئول با بیان اینکه وقتی دنیا برای ما جاسوس و مزدور تربیت می‌کند و وارد بدنه نظام می‌کند ما باید بیش از بیش حساس باشیم، افزود: در چنین مواردی مسئولیت سنگین گزینش مشخص می‌شود.

محمدی لایینی عنوان کرد: در گزینش افراد باید دیدگاه‌ها یکسان بوده و شخصی نباشد؛ مسئولیت یک امانت است که باید به دست کسی قرار گیرد که صلاحیت دارد.

وی با اشاره به گزارش نهادها و دستگاه‌های مختلف استان که در جلسه ارائه شد، گفت: این گزارش نشان داد که بعضی از دستگاه‌ها نگاه گذرا داشتند و رد صلاحیت شدگان آنها کمتر بود و بعضی‌ها دقیق‌تر بررسی کردند و تعداد ردصلاحیت‌ها بیشتر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار