مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

60 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد چاپ می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: امسال تولید 60 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در قالب‌های مختلف شعر، نمایشنامه، پایان‌نامه، خاطره و زندگینامه در دستور کار این استان قرار گرفت که از این تعداد، تاکنون 26 کتاب به چاپ رسیده و مابقی در مرحله تدوین و چاپ است.
کد خبر: ۳۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ - 19January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان با کارکنان این اداره‌کل ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم یاد و خاطره این شهید والامقام را در برنامه‌ها بیشتر پاس بداریم.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سالیانه حدود 220 برنامه در سطح استان اجرا می‌کند که چاپ کتاب در زمینه زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال تولید 60 عنوان کتاب در قالب‌های مختلف شعر، نمایشنامه، پایان‌نامه، خاطره و زندگینامه در دستورکار قرار این استان گرفته که از این تعداد، تاکنون 26 کتاب به چاپ رسیده و مابقی در مرحله تدوین و چاپ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار