دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین:

خون مجاهدین اسلام در نهایت شکست جبهه استکبار را به‌دنبال خواهد داشت

دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که شهادت سپهبد سلیمانی به‌دست رژیم تروریستی آمریکا، نوید‌دهنده حقانیت این راه جهادی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.
کد خبر: ۳۸۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 19January 2020
خون مجاهدین اسلام در نهایت شکست جبهه استکبار را به‌دنبال خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در سالروز 29 دی‌ماه روز «غزه نماد مقاومت فلسطین» بیانیه‌ای صادر کرد.
 
این بیانیه به‌شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
 
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز 29 دی‌ماه که توسط مجلس شورای اسلامی روز «غزه نماد مقاومت فلسطین» نام‌گذاری شده است، تداوم مقاومت یکپارچه ساکنان مقاوم غزه در مقابل ماشین جنگی رژیم نامشروع و آپارتاید صهیونیستی را به ملت غیور و مبارز فلسطین تبریک و تهنیت می‌گوید.
 
مصادف شدن این روز تاریخی با ایام ترور سردار رشید اسلام و مقاومت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌دست رژیم تروریستی آمریکا، نوید‌دهنده حقانیت این راه جهادی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی است.
 
خون مجاهدین اسلام و مقاومت همان‌گونه که در راهبرد فرماندهان و رهبران مقاومت تبیین شده است، به‌یقین در نهایت آزادی قدس، شکست جبهه استکبار، ارتجاع و صهیونیسم را به‌دنبال خواهد داشت.
 
بی‌تردید امروز محور مقاومت بیش از هر زمان دیگر پوینده و سرافراز با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد و با توجه به رویش‌های جدید و استقبال جوانان مبارز جهان اسلام از پیوستن به محور مقاومت و پایداری، این تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیسم است که با ترور سردار شهید، تاوان سختی را متحمل خواهد شد که نهایت آن به خروج نظامیان تروریست آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف و سرزمین تاریخی فلسطین از چنگال صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.
 
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از سازمان‌های مردم‌نهاد، اتحادیه‌های بین‌المجالس اسلامی و آسیایی و مجالس کشورهای اسلامی می‌خواهد که در این بُرهه حساس، همچنان قضیه دفاع از آرمان فلسطین و قدس شریف را به‌عنوان مهم‌ترین محور جهان اسلام در دستورکار برنامه‌ها و نشست‌های خود قرار داده و به‌صورت همه‌جانبه از مقاومت فلسطین در نبرد و مبارزه خود با اطماع رژیم صهیونیستی به‌ویژه برنامه‌های این رژیم برای الحاق کرانه غربی، تجاوز به جولان و ادعای یهودی‌سازی قدس شریف به سرزمین‌های اشغالی حمایت کنند.
 
انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار