فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

بصیرت یکی از موثرترین ابزار‌های مقابله در عرصه جنگ نرم است

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بصیرت را یکی از موثرترین ابزار‌های مقابله در عرصه جنگ نرم عنوان کرد.
کد خبر: ۳۸۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ - 19January 2020

بصیرت یکی از موثرترین ابزار‌های مقابله در عرصه جنگ نرمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «جاوید مهری» فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در جمع کارکنان انتظامی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم، برای همه اقشار جامعه و لایه‌های اجتماعی برنامه دارد و از همه شگرد‌ها و هنر‌های تبلیغی مدرن برای این منظور استفاده می‌کند اظهار داشت: ارتباط بین جسم و روح در انسان و خاصیت عینیت و ذهنیت یکی از اهداف اصلی عملیات روانی است.

وی با اشاره به اینکه چیرگی بر احساسات، گرایش و اذهان مخاطب را می‌توان کارکرد اصلی عملیات روانی دانست گفت: در عملیات روانی هدف جسم انسان نیست بلکه فکر اوست که در نهایت منجر به تصمیم گیری و رفتار می‌شود که می‌توان با استفاده از فنون و شیوه‌های خاص بر حریف غلبه کرد و بازدهی مطلوبی را متصور شد.

مهری در این برهه زمانی بصیرت را یکی از موثرترین ابزار‌های مقابله در عرصه جنگ نرم دانست و تصریح کرد: دشمن زمانی که از تاثیرگذاری جنگ سخت ناامید شد برای از بین بردن اراده و روحیه انقلابی مردم ما به جنگ نرم روی آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه عملیات روانی در جامعه و رسانه‌های مجازی باعث تغییر افکار بر اساس عقاید دشمن می‌شود بیان داشت: عملیات روانی در مقابل امنیت روانی در جامعه قرار دارد از این رو پیشگیری و مقابله با آن از الزامات و مسئولیت‌های نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار