گام دوم انقلاب/ رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

مسئله اول انقلاب «اراده اجتماعی بر ایستادگی و مقاومت در جهت تمدن نوین اسلامی» است

حجت‌الاسلام «محمد قمی» با تاکید بر اینکه ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب، نیازمند نگاه عمیق‌تر به هیئت‌های مذهبی است، گفت: مسئله اول انقلاب اسلامی، علی‌رغم توجه به هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب، اراده اجتماعی بر ایستادگی و مقاومت در جهت تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 19January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در همایش «الگوی هیئت‌های مذهبی در ارتقاء معنویت، اخلاق و سبک زندگی ایرانی - اسلامی»، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی سرمایه‌های بزرگی هستند که برای بازشناسی، به یک تحلیل جامعه‌شناسانه نیاز دارند تا بدانیم که با کدام سرمایه بزرگ می‌خواهیم به یاری انقلاب اسلامی ایران برویم.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و نقش هیئت‌های مذهبی در این عرصه، افزود: بررسی‌ها و پیمایش‌های اجتماعی نشان می‌دهد که دین‌داری مردم، افول نکرده است که نشانه آن هم، همین هیئت‌های مذهبی است.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به هفت محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، تأکید کرد: «معنویت و اخلاق» یکی از این هفت محور است، اما در واقع، معنویت جهت‌دهنده شش محور دیگر نیز هست؛ چراکه محور‌های دیگر، به پشتیبانی معنوی نیاز دارند.

وی با تاکید بر اینکه ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب، نیازمند نگاه عمیق‌تر به هیئت‌های مذهبی است، گفت: مسئله اول انقلاب اسلامی، علی‌رغم توجه به هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب، اراده اجتماعی بر ایستادگی و مقاومت در جهت تمدن نوین اسلامی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مردم اگر تصمیم بگیرند که بایستند و مقاومت کنند، هم نظام انقلابی محقق خواهد شد و هم تمدن نوین اسلامی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها