رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

اجرای حدود ۱۲ هزار ویژه برنامه دهه فجر در کرمانشاه

عباس سروری از اجرای ۱۲ هزار ویژه برنامه دهه فجر در استان كرمانشاه از 12 بهمن تا 22 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ - 19January 2020

اجرای حدود ۱۲ هزار ویژه برنامه دهه فجر در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «عباس سروری» رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان كرمانشاه امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، شعار محوری دهه فجر امسال را «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اعلام کرد و اظهار داشت: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کمیته تخصصی در سطح نهادها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: براساس برنامه‌ای منسجم پیش‌بینی شده امسال حدود ۱۲ هزار برنامه در نقاط مختلف در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از شنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است، ادامه خواهد داشت.

سروری مردمی کردن برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان داشت: امید، بالندگی و کارآمدی نظام در برنامه‌های دهه فجر امسال از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها در راستای اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: هر دستگاه و کارگروهی متناسب نمایشگاه ویژه‌ای برگزار می‌کنند تا مردم از دستاوردها بازدید کنند و در جریان روند پیشرفت امور نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها