دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور خبر داد

راه اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی باروت خیس با هزینه و مشارکت مردمی

یاشار نادری از راه‌اندازی اولین نسخه آزمایشی وب سایت "باروت خیس" بارویکرد تحلیلی و اطلاع‌رسانی و با هدف تنویر افکار عمومی و جریان ‌ازی و همچنین برگزاری انتخابات مردمی "باروت خیس" در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ - 07January 2015

راه اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی باروت خیس با هزینه و مشارکت مردمی

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سید محمدیاشار نادری با اعلام این خبر افزود: این سایت با حمایت و مشارکت مردمی راه اندازی شده و در حال حاضر به آدرس www.barotekhis.ir برای مخاطبان قابل دسترس است.

وی ادامه داد: جایزه باروت خیس به نمایندگی از ملت شریف و بیدار ایران اسلامی، جسورانه دست به انتخاب و نمایش آدمهای مضحکی می زند که همواره پوشالی بودنشان برای همگان آشکار بوده و هست و این ماهیت، هنگامی که آمیخته با خود باوری کاذبشان می شود، بدل به حماقتی بی پایان می گردد.

نادری خاطر نشان کرد: باروت خیس، با شعار عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد… از همین لحظه، موجودیت خود را به عنوان رسوا کننده قدرتمندان بی چشم و گوش، به مردم جهان اعلام می دارد. هرچند که قرار است هر ساله از این افراد تقدیری نمادین صورت گیرد، اما همه می دانیم که این تقدیرها به معنی تحسین وتمجید نیست. بلکه اعلام ماهیت سیاست مداران بیگانه است. عقل سلیم حکم میکند باروتی که خیس شده باشد هر چند که باروت است وقدرتمند وخطرناک؛ اما هیچ خطری ندارد چون تنها براده ای است بی خاصیت و بی اثر از جنس کینه و بخل و زورگویی.

باروت خیس، جایزه ای است که طعم جایزه "تمشک طلایی" را می دهد و بار اول به میشل اوباما و بار دوم به خانم ها کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ به دلیل اینکه ناخواسته به نفع جمهوری اسلامی ایران در راستای اثبات واقعیت قدمی برداشتند، اهدا شد و اینک در آستانه اهدای سومین جایزه بین المللی باروت خیس هستیم.

مسئولان برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور هنوز خبری مبنی بر معرفی نامزدهای احتمالی سومین جایزه بین المللی باروت خیس اعلام نکرده اند اما قطعا حوادثی همچون حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب و جعلی صهیونیست به مردم و کودکان مظلوم غزه از نگاه شورای سیاست گذاری جشنواره ملی سرزمین نور به دور نخواهد ماند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
-
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
0
سلام ابتکار خیلی خیلی جالبیه .کارانقلابی یعنی این .
نظر شما
پربیننده ها