سردار رحمانی خبر داد؛

انجام ۸۴ سورتی پرواز بالگرد‌های هوانیروز سپاه در مناطق سیل‌زده

فرمانده هوانیروز سپاه گفت: بالگرد‌های میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه ۸۴ سورتی پرواز به مدت بیش از ۶۴ ساعت در مناطق سیل‌زده انجام دادند.
کد خبر: ۳۸۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 19January 2020

انجام ۸۴ سورتی پرواز بالگرد‌های نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل‌زدهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد رحمانی» فرمانده هوانیروز سپاه با تبیین اقدامات بالگردی نیروی زمینی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بالگردهای میل ۱۷۱ و ۲۰۶ نیروی زمینی سپاه به مدت ۶۴ ساعت با انجام ۸۴ سورتی پرواز در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور علاوه بر انتقال ۳۷ تن بار، تعداد ‌۳۴۸ نفر را نیز در این مناطق جابجا کردند.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام معیشتی و پزشکی در مناطق صعب‌العبور و نجات افراد گرفتار در سیل در مناطق تحت تاثیر سیل از دیگر اقدامات هوانیروز سپاه بوده، افزود:‌ سپاه تا هر زمان که لازم باشد، با همه توان در مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور به خدمت‌رسانی و انجام وظایف خود ادامه خواهیم داد؛ مردم عزیز سیستان و بلوچستان بدانند که سپاه مصمم به خدمت‌رسانی با همه امکانات در این مناطق است.

سردار رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه همچون گذشته جزؤ اولین نیرو‌هایی بود که از اولین ساعات وقوع سیل در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان حضور داشت و همان‌طور که گفتم این خدمت‌رسانی نوعی عبادت برای پاسداران سبزپوش انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار