سردار رستگار پناه:

خون حاج قاسم دست جیره‌خواران غرب را کوتاه کرد

رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) گفت: خون حاج قاسم دست خیلی‌ها را که به دنبال جیره‌خواری از غرب و انواع مذاکره با آن‌ها بودند، کوتاه کرد.
کد خبر: ۳۸۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 19January 2020

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار حسن رستگارپناه، رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) در گفت‌وگو با برنامه «سرباز وطن» رادیو «گفتگو» که ویژه شهادت سردار قاسم سلیمانی و پروسه طولانی انتقام سخت روی آنتن رفت، اظهار داشت: حوادثی در سوریه و لبنان وجود داشت که به نظر می‌رسید هدف آمریکا داعش نیست و به طور قطع نابودی جبهه مقاومت است. این حرکات که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «بزن در رو» بود، باید به صورت سخت پاسخ داده می‌شد.

وی افزود: آمریکا همواره پیغام‌های متخلفی در راستای جنگ‌افروزی می‌داد، اما در واقعیت، همانگونه که حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) فرمودند آن‌ها قدرت، جسارت و جرات جنگیدن با ما را ندارند چرا که در حوادث 40 ساله گذشته همواره شکست را تجربه کرده‌اند.

رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی سیلی محکمی به گوش استکبار بود تا نتواند در منطقه و در جهان قد علم کند، اظهار کرد: شهادت ایشان در جبهه نبرد نبود و به دستور مستقیم و علنی بی‌رحم‌ترین رئیس جمهور آمریکا رخ داد که سبب شد اوج خباثت استکبار بر دنیا ثابت و در مقابل، انرژی جدیدی در جبهه مقاومت ایجاد شود.

سردار رستگارپناه در خصوص تبعات ترور سپهبد قاسم سلیمانی در داخل کشور گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره فرمودند، پیش از ترور ایشان در درون کشور شعار‌های انحرافی مانند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»، با هدایت غربی‌ها و سرویس‌های بیرونی مطرح شد در حالی که آن‌هایی که لیدر این شعار‌ها بودند، نه تنها از جان خود بلکه ذره‌ای از مال خود را هم در راه ایران نگذشته‌اند.

وی اضافه کرد: شهادت حاج قاسم، میلیون‌ها نفر ایرانی را از درون متحول، بیدارتر و منسجم‌تر کرد و وحدت قلبی در تمامی آحاد ملت به وجود آورد و اگر پیکر پاک این شهدا در تک تک استان‌های کشور تشییع می‌شد ظرفیت‌افزایی بالاتری به دنبال داشت.

رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: در حادثه ترور سپهبد سلیمانی نه تنها چهره واقعی ترامپ مشخص شد بلکه نقاب هیات حاکمه و طراحان شیطان غربی برای جهانیان برداشته شد.

به عقیده سردار رستگارپناه خون حاج قاسم دست خیلی‌ها را که به دنبال جیره‌خواری از غرب و انواع مذاکره با آن‌ها بودند، کوتاه کرد.

وی ادامه داد: اینکه جبهه غرب در مذاکرات هسته‌ای، موضوع موشک‌های ما را به میان می‌کشید نشان از این دارد که ظرفیت ایران در این زمینه شناخته شده است.

سردار رستگارپناه تاکید کرد: برای انتقام از آمریکا آمادگی کامل وجود داشت و برای برآورده کردن خروش ملت ایران که خواهان انتقام بودند یک حرکت سنجیده لازم بود. از آنجایی که شناسایی کامل از پایگاه دشمن وجود داشت، موشک‌های سپاه به صورت دقیق به هدف اصابت کرد به طوری که لرزه به جان آن‌ها انداخت و این انتقام آنقدر حساب شده بود که ترامپ و سران غربی تا ساعت‌ها نتوانستند موضع‌گیری کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار