نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهید «نواب صفوی» سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: شهید «نواب صفوی» سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۸۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ - 19January 2020

شهید «نواب صفوی» سرمایه عظیم انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با اعضاء فداییان اسلام با عنوان اینکه شهید نواب صفوی انسانی نترس بود، اظهار داشت: این شهید از دشمن وحشتی نداشت و یکپارچه شهامت و از خود گذشتگی بود و این خصلتها باعث حضور ملائکه در دل است.

وی با بیان اینکه مسئولیت انسان به مسئولیت نمادهایی است که انتخاب می‌کند، گفت: جریانی که شهید نواب را به عنوان الگو انتخاب می‌کنند مسئولیت بزرگی بر عهده دارند.

محمدی لائینی با بیان اینکه کسانی که در راه شهید نواب قرار دارند نباید ترس در وجودشان باشد، افزود: در این مسیر نباید بی‌تفاوت بود و باید در مسیر شهادت باشید.

این مسئول انقلاب اسلامی را محصول خون هزاران شهید و هزاران حرکت انقلابی دانست و گفت: نواب و یاران و حرکتش از سرمایه‌های عظیم این انقلاب است.

وی با بیان اینکه پای نواب زمان، رهبر بزرگوار و ولایت بنشینیم، ادامه داد: باید انقلاب را جدی بگیریم و انقلابی باشیم؛ حتما روح شهید و یارانش از ادامه راه فدائیان اسلام خوشحال خواهد شد و با خوشحالی ارواح شهدا، امام عصر خوشحال می‌شود و این یعنی راه مبارکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار