محمد رعد:

حمله ایران به عین‌الاسد حامل پیام‌های استراتژیکی برای آمریکا بود

رئیس فراکسیون «وفا به مقاومت» وابسته به حزب الله لبنان گفت: هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد پیام‌های مهمی برای آمریکا و دشمنان دارد.
کد خبر: ۳۸۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ - 20January 2020

حمله ایران به عین‌الاسد حامل پیام‌های استراتژیکی برای آمریکا بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاء به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان تاکید کرد: نحوه پاسخ به شهادت سردار سلیمانی پیام‌های استراتژیکی را برای آمریکایی‌ها و تمام دشمنان دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواستند از طریق هدف قرار دادن تیم سردار سلیمانی پیامی را متوجه کل محور مقاومت کنند؛ اما در حال حاضر رئیس جمهور آمریکا درگیر کنگره و مجلس سنا و روند استیضاح است، چرا که در آمریکا دیگر تحمل رفتارهای این مرد در مجامع بین‌المللی وجود ندارد.

رعد تصریح کرد: واکنش به شهادت سردار سلیمانی پیام‌هایی در خود داشت که در تاریخ آمریکا بی‌سابقه بود. یک پایگاه نظامی بزرگ در منطقه ما هدف قرار گرفت و تمام اینها حاوی پیام است.

وی افزود: پایگاه عین الاسد سمبل به شمار می‌آید؛ چرا که همه می‌دانند از زمان بوش تاکنون تمام رؤسای جمهور آمریکا به صورت محرمانه به عراق آمده و با مسئولان این کشور در پایگاه عین الاسد دیدار کرده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها