مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

«شهید سلیمانی» عمر خود را وقف امنیت و آرامش مردم کرد

«سردار اصغر عباسقلیزاده» گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی عمر خود را وقف مبارزه با گروه‌های متجاوز و تروریستی کرد و برای تحقق امنیت و آرامش مردم مظلوم، همیشه در صحنه نبرد حاضر بود.
کد خبر: ۳۸۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ - 20January 2020

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» را ناجی مردم مستضعف منطقه خواند و اظهار داشت: این سردار شهید اسلام با اطاعت از ولی فقیه مبنی بر از بین بردن داعش و جلوگیری از سقوط حکومت سوریه در میدان حاضر شد و با مدیریت و شجاعت و ایثار، ریشه داعش را خشکاند.

وی مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» را در طول تاریخ بعد از تشییع حضرت امام خمینی (ره) بی نظیر نامید و تاکید کرد: سردار جانش را برای مستضعفین فدا و از آبروی اهل بیت (ع) دفاع کرد و خداوند اینگونه او را شهید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به حرکات خودجوش مردمی در گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی و یاران ایشان در جبهه مقاومت، تصریح کرد: شهید سلیمانی متعلق به همه اقشار جامعه بود و خود را وارد جناح‌های سیاسی نمی‌کرد اما یک اصل داشت و آن تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و پیگیری آرمان‌های امام راحل بود.

وی با تاکید بر اینکه نه تنها ایرانیان بلکه مردم جهان مدیون رشادت و از خودگذشتگی سپهبد سلیمانی در مبارزه با تروریسم هستند، توضیح داد: ایشان عمر خود را وقف مبارزه با گروه‌های متجاوز و تروریستی کرد و برای تحقق امنیت و آرامش مردم مظلوم، همیشه در صحنه نبرد حاضر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها