محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپاه به آمریکا نشان داد دوران «بزن و در رو» تمام شده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران و انهدام پایگاه استراتژیک‌شان در عراق، پیام‌های مختلفی را به جهان مخابره کرد و به وعده «دوران بزن و درو تمام شده است» تحقق بخشید.
کد خبر: ۳۸۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 20January 2020

«محمدحسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به جنایت ضدانسانی و شنیع آمریکا در ترور سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار داشت: برخلاف تصور ترامپ، ترور حاج قاسم موجب وحدت و انسجام گروه‌های مقاومت شد و از سویی دیگر جنبش سراسری علیه آمریکا ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پاسخ موشکی سپاه پاسداران و انهدام پایگاه استراتژیک‌شان در عراق، پیام‌های مختلفی را به جهان مخابره کرد و به وعده «دوران بزن و در رو تمام شده است» تحقق بخشید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسخ موشکی سپاه به ترور سپهبد سلیمانی نشان داد ایران آماده هرگونه نبرد احتمالی است و از موضع ضعف با دشمن سخن نمی‌گوید، تصریح کرد: قطعاً اگر این واکنش را شاهد نبودیم نه‌تنها آمریکا بلکه سایر کشورها نیز جری می‌شدند و به حریم و شخصیت‌های نظام تعدی می‌کردند.

وی تاکید داشت: وزارت امور خارجه باید در این خصوص فعال باشد و با کشورهای مختلف بر سر پایان حضور آمریکا در منطقه رایزنی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار