مسئول سازمان فضای مجازی بسیج:

بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شود

مسلم معین از برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال ۴۸ ساعته خبر داد که با توجه به وسعت و همزمانی رقابت، نمونه مشابهی در جهان ندارد.
کد خبر: ۳۸۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ - 20January 2020

بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مسلم معین» مسئول سازمان فضای مجازی بسیج درباره بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور که با حضور صد‌ها گروه از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این رویداد تولید محتوا که در روز‌های دوم تا چهارم بهمن برگزار می‌شود تیم‌های شرکت‌کننده در سه حوزه پویانمایی، بازی و نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: آیین افتتاحیه این رویداد در صبح روز دوم بهمن همزمان در مراکز استان‌ها با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

معین تصریح کرد: اختتامیه این رویداد نیز در پایان این رقابت ۴۸ ساعته به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج استان‌ها برگزار و به برگزیدگان حوزه‌های مختلف رقابتی جوایزی اهدا خواهد شد. شرکت‌کنندگان تا پیش از آغاز رویداد از موضوعات و محور‌های رقابتی برای تولید بی اطلاع هستند و عملا توان ابتکار عمل شرکت‌نندگان در زمان محدود نیز سنجش می‌شود.

وی ادامه داد: برگزیدگان رویداد‌های استانی، مجوز حضور در رویداد کشوری را که در اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، پیدا خواهند کرد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد گفت: برگزاری این رویداد بزرگ به‌عنوان بزرگترین رویداد ۴۸ ساعته دنیا، گام بزرگی برای رسیدن به یکی از اهداف مهم این سازمان در راستای تحقق ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در کشور و تحقق شکستن حصر تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن به‌عنوان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار