امام جمعه کنگان:

وحدت و همدلی نیاز جدی کشور است

حجت‌الاسلام محمود محمودی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در اسفند امسال و لزوم ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در آن، وحدت و همدلی نیاز جدی جامعه و کشور است.
کد خبر: ۳۸۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 20January 2020

شهید سلیمانی سیدالشهدا انقلاب اسلامی است/// الان لید درست شد مثلا !؟///

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان امروز در نشست شورای اداری کنگان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و  لزوم ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در آن، دو قطبی سازی در کشور آفتی بزرگ است، در شرایط کنونی وحدت و همدلی نیاز جدی جامعه و کشور است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: نگاه توحیدی و عبادت‌های خالصانه حضرت زهرا (س) الگویی برای همگان و معنویت و ولایت مداری پیام بزرگ فاطمیه است.

محمودی با تسلیت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و با استناد به تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله یوم الله و بزرگترین بدرقه جهان به عنوان قدرت الهی افزود: شهید سلیمانی سیدالشهدا انقلاب اسلامی است.

وی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی به تحریک‌های دشمنان برای ضربه زدن به سپاه اشاره کرد و بیان داشت: سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر ضعف و زبونی دشمن را به جهانیان نشان داد و دشمن با سوء استفاده از جریان سقوط هواپیمای اوکراین تلاش کرد انتقام سخت را به حاشیه ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار