تصویر شهدای مقاومت در خیابان منتهی به حرم حضرت زینب+ فیلم

دیوار خیابانی در شهر دمشق که منتهی به حرم حضرت زینب (س) می‌‎شود منقش به تصویر شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت شد.
کد خبر: ۳۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۸ - 22January 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در طول هشت سال جنگ سوریه نیروهای مجاهد مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف در مقابل تروریست‌های تکفیری و حامیان آن‌ها ایستادگی کردند. تروریست‌هایی که با اهداف شوم و پلید خود قصد از بین بردن وحدت میان مسلمانان و به آشوب و ویرانی کشاندن کشورهای اسلامی را در راستای اهداف آمریکا، اسرائیل و مستکبران داشتند.

در این سال‌ها تعداد زیادی از مجاهدان راه حق از ملیت‌های مختلف در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام پای در میدان جهاد گذاشتند که تعداد قابل توجهی از آنان به شهادت رسیدند که در میان آنان چهره‌های شناخته شده‌ای از نیروهای باسابقه و فرماندهان کارآزموده دیده می‌شود.

تصویر شهدای مقاومت در خیابان منتهی به حرم حضرت زینب+ فیلم

سوریه این ایام آرامش و امنیت خود را مدیون مجاهدان و مدافعان حرمی است که رنج هجرت و مبارزه را به جان خریدند تا حرم دختر امیرالمومنین (علیهما السلام) مورد اهانت قرار نگیرد. بنا بر پاسداشت و گرامیداشت مجاهدت شهیدان مبارزه علیه تکفیری‌ها در سوریه به تازگی دیوارهای منتهی به حرم حضرت زینب (س) مزین به چهره سرداران، رزمندگان و فرماندهان شهید مدافع حرم از ملیت‌های مختلف شده است.

از جمله چهره‌های مطرح این دیوارنگاشته تصویری از شهید حاج «حسین همدانی» فرمانده شهید ایرانی در سوریه، شهید «حجت‌الاسلام مالامیری» در کنار یکی از علمای شهید اهل سنت سوریه، شهید «ذوالفقار» از فرماندهان فاطمیون، شهید «خزایی» خبرنگار ایرانی به شهادت رسیده در سوریه، شهید «عماد» و «جهاد مغنیه» از شهدای شناخته شده لبنانی و دیگر شهدا از ملیت‌های دیگر هستند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار