سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکایی‌ها باید منتظر پاسخ‌های بعدی ایران باشند/ حاج قاسم عاشورایی می‌جنگید

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه «عین‌الاسد» گفت: آمریکایی‌ها با ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باب جدیدی را در مقابله با جمهوری اسلامی باز کردند و باید منتظر پاسخ‌های بعدی ایران باشند.
کد خبر: ۳۸۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵ - 22January 2020

مکتب انقلاب اسلامی نشات گرفته از  مکتب عاشورا استسردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص ابعاد شخصیتی شهید «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» این توفیق را داشت که از خاصان و اولیای الهی باشد. ایشان پرورش‌یافته مکتب امام (ره) و انقلاب اسلامی بود که حیات و مماتش مایه عزت اسلام و مسلمین جهان است.

وی با بیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته از  مکتب عاشوراست و شهید بزرگوار حاج «قاسم سلیمانی» در جبهه‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت همواره عاشورایی می‌جنگید، گفت: ایشان در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مختلف همواره پیش‌قراول بود و هیچ‌وقت عقب‌تر از نیروهایش قرار نمی‌گرفت.

سرلشکر ایزدی افزود: سردار سلیمانی بدون شک فرمانده مؤثری در نیروهای مسلح بود و در طراحی عملیات و سازماندهی نیروهای خود متبحر و منحصربه‌فرد عمل می‌کرد. همچنین در تاکتیک و تکنیک‌های جنگی نیز عملکرد بی‌نظیری داشت؛ اما با این همه، شهید بزرگوار «قاسم سلیمانی» همچون یک بسیجی، خود در میدان نبرد حضور می‌یافت و تجربه نشان داده است، کسی که در مسیر جهاد با اخلاص و شجاعت گام بردارد، قطعاً مورد عنایت پروردگار قرار خواهد گرفت و خداوند درب‌های حکمت و رحمت را بر وی می‌گشاید.

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: سردار بزرگوار، شهید حاج «قاسم سلیمانی» کسی است که در عرصه نبرد با مستکبران و همچنین حشر و نشر با بسیجیان و آزادیخواهان جهان توانست در مراحل عرفانی، طی‌الطریق کند.

وی با اشاره به دستاوردهای کم‌نظیر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: اگر ایشان به موفقیت‌های شگرفی دست یافت و فتوحاتی نظیر آزادسازی خرمشهر را در جبهه مقاومت برای امت اسلامی به ارمغان آورد، به خاطر این است که پرورش‌یافته مکتب حضرت امام خمینی (ره) بود و در عرصه جهاد با توکل به خدا پیش می‌رفت و عاشورایی می‌جنگید.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: او کسی بود که در مسیر خداوند سبحان با صلابت پیش رفت و با حرکت خود در جبهه‌ مقاومت یک جریان ایجاد کرد که ما امروز نتیجه تحرکات ایشان را در فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، یمن، افغانستان و سایر سرزمین‌های اسلامی مشاهده می‌کنیم. اینکه آزادی‌خواهان منطقه و جهان با الهام گرفتن از ایشان پرچم نهضت مقاومت را در دست گرفته‌اند، بیانگر آن است که خون این شهید بزرگوار به ثمر رسیده و راه ایشان با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همان‌طوری که در نهضت حزب‌الله لبنان با به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی» مرد بزرگ دیگری چون «سیدحسن نصرالله» به میدان آمد و پرچم را به دست گرفت و توانست با رهبری خود پیروزی‌های بزرگی را مقابل رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه به دست آورَد، در این رابطه نیز راه پیروزمندانه «حاج قاسم سلیمانی» توسط نیروها و یارانش تداوم خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص اقدام نیروهای مسلح کشورمان در حمله انتقام‌جویانه به پایگاه آمریکایی گفت: همان‌طوری که آمریکایی‌ها اذعان داشتند؛ حمله موشکی جمهوری اسلامی به آنان در «عین‌الاسد» ضربه سختی وارد کرد. این حرکت در واقع حاوی پیام صلابت، اراده و قدرت جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با دشمنان بود و آنچه که ملاحظه شد، تزلزل و بی‌تصمیمی آمریکایی‌ها بعد از این حمله مقتدرانه بود.

سرلشکر ایزدی در پایان گفت: آمریکایی‌ها با ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی باب جدیدی را در مقابله با جمهوری اسلامی باز کردند و باید منتظر پاسخ‌های بعدی ایران باشند و بدانند که این پاسخ‌ها تا خروج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار