فرمانده مرزبانی ناجا:

ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر است/ غربی‌ها برای مقابله با مواد مخدر در کنار ایران باشند

سردار «قاسم رضایی» گفت: جمهوری اسلامی ایران در خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیا است و قاطعانه با آن مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 20January 2020

ایران خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیاست/ غربی‌ها برای مقابله با مواد مخدر در کنار ایران باشندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به بندر «آستارا»، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مرزبانان نیروی انتظامی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند در سال جاری بیش از ۷۷ تن مواد مخدر کشف و ضبط کنند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در طول دو دهه گذشته، اقدامات بسیار خوبی در مرزهای ایران اسلامی انجام شده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه مرزهای طولانی دارد؛ به گونه‌ای که در مرزهای افغانستان و پاکستان با وجود ۲ هزار کیلومتر مرز خشکی، با مشکلاتی ازجمله قاچاق مواد مخدر رو‌به‌رو هستیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بخش زیادی از ورود مواد مخدر برای ترانزیت به سایر کشورها بوده که با آن مقابله شده است، گفت: دنیا باید به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر احترام گذاشته و در این رابطه همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت‌های جهان باید از دولت‌های خود مبارزه با مواد مخدر را مطالبه کنند، گفت: کشورهای غربی و اروپایی تا چه زمانی می‌خواهند تماشاگر گسترش فروش مواد مخدر باشند و هیچ کمکی در مقابله با مواد مخدر نداشته باشند.

سردار رضایی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خط اول جبهه مقابله با مواد مخدر در دنیاست و قاطعانه با آن مبارزه می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مرجع تولید مواد مخدر در افغانستان باید مدیریت شود، تصریح کرد: اروپا و غربی‌ها که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند، باید قاطعانه و به صورت جدی در کنار جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با مواد مخدر اقدام کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار