مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ایران در «جبهه مقاومت» کانون توجه کشورهای اسلامی است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: ازخودگذشتگی و مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم، به‌خصوص فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید «قاسم سلیمانی»، باعث سربلندی جمهوری اسلامی در جغرافیای جهان اسلام شده و ایران اسلامی و جبهه مقاومت در کانون توجه و عنایت ملت‌های ممالک اسلامی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ - 20January 2020

عزت انقلاب اسلامی در گرو تداوم خط شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، امروز (دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان «تایباد» که به ریاست «محسن سیاح» فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آحاد مردم و عموم مسئولین و مدیران، نسبت به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ایثار و شهادت توجه قلبی و تلاش عملی دارند.

وی افزود: ازخودگذشتگی و مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم، به‌خصوص فرمانده جبهه مقاومت سردار شهید «قاسم سلیمانی»، باعث سربلندی جمهوری اسلامی در جغرافیای جهان اسلام شده و ایران اسلامی و جبهه مقاومت در کانون توجه و عنایت ملت‌های ممالک اسلامی قرار گرفته است.

این مسئول، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان «تایباد»، تشکیل هیات امنا شهدای گمنام دانشگاه آزاد و پارک شهدای گمنام این شهر و همچنین شهرهای «کاریز» و «مشهدریزه» را برای پیگیری ساخت یادمان و برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی، ضروری دانست.

همه ما وظیفه داریم تا حافظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس باشیم

فرماندار تایباد نیز در این جلسه، اظهار داشت: عزت، اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب، در گرو مجاهدت‌های شهدای والامقامی است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی از تمام هستی خود گذشتند.

وی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم تا با حرکت در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند، حافظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت باشیم.

به گزارش دفاع‌پرس، برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تایباد، تشکیل هیات امنای شهدای گمنام شهرهای تایباد، مشهدریزه و کاریز، شناسایی مکانی برای استقرار دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان، برگزاری جلسه فوق‌العاده جهت تقسیم کار و اجرایی شدن تصمیمات و تسریع در ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها