مدیر ادبیات و انتشارت اداره کل حفظ آثار استان کرمان خبر داد؛

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «فرنگیس» در کرمان

مدیر ادبیات و انتشارت اداره کل حفظ آثار استان کرمان گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نشست نقد و بررسی کتاب «فرنگیس» نوشته مهناز فتاحی را با حضور نویسنده این کتاب، برگزار می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ - 20January 2020

«محمد حسین طاهری زاده» مدیر ادبیات و انتشارت اداره کل حفظ آثار استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس کرمان اظهار داشت: نشست نقد و بررسی کتاب «فرنگیس» با حضور «مهناز فتاحی» نویسنده اثر، پنج شنبه سوم بهمن در منزل خواهر شهید رجبعلی پور واقع در خیابان امام خمینی (ره) در کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نشست به همت اداره کل حفظ آثار استان کرمان و با همکاری حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم «مهناز فتاحی» نویسنده کرمانشاهی دفاع مقدس و اعضای کانون نویسندگان دفاع مقدس استان کرمان حضور خواهند داشت.

مدیر ادبیات و انتشارت اداره کل حفظ آثار استان کرمان افزود: در پایان مراسم نقد و بررسی کتاب «فرنگیس»، تعدادی کتاب با امضای نویسنده اثر به حاضرین اهدا خواهد شد.

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «فرنگیس» در کرمان

به گزارش دفاع‎پرس،، کتاب «فرنگیس» شامل خاطرات فرنگیس حیدرپور متولد سال 1341 در روستای اوازین است. او در حمله نظامیان عراقی به روستای محل سکونتش با یک تبر از خود در برابر سربازان ارتش بعث عراق دفاع کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها