مدیر تشکل‌های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره برترین تشکل‌های مردم‌ نهاد سیستان و بلوچستان در حوزه دفاع مقدس

سرهنگ «غلامرضا آذرخش» از برگزاری جشنواره برترین تشکل‌های مردم‌ نهاد سیستان و بلوچستان در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ - 21January 2020

سرهنگ «غلامرضا آذرخش» مدیر تشکل های مردم نهاد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: اولین جشنواره برترین تشکل‌های مردم‌ نهاد سیستان و بلوچستان در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: دفاع مقدس یکی از مهم ترین موضوعات دوران معاصر کشور ما محسوب می شود که دارای ظرفیت های بی نظیر در زمینه فرهنگ سازی و تقویت خود باوری و ارتقا باورهای ملی و اسلام در میان عامه مردم و جوانان است. 

این مسئول هدف از برگزاری جشنواره را ارتقا فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در بین اقشار جامعه بویژه جوانان اعلام کرد و «هنرهای نمایشی»، «هنرهای تجسمی»، «سرود و موسیقی»، «فضای مجازی»، «پژوهش و مقاله»، «یادواره شهدا»، «نمایشگاه»، «اردوهای جهادی» و «تالیف کتب و نشریات» را موضوعات جشنواره برشمرد.

برگزاری جشنواره برترین تشکل‌های مردم‌نهاد سیستان و بلوچستان در حوزه دفاع مقدس

سرهنگ آذرخش زمان ارسال آثار را تا پایان وقت اداری 7 بهمن سال جاری اعلام کرد و بیان کرد: تمامی هیأت های مذهبی، کانون‌های مساجد، کانون‌های مساجد، کانون‌های دانشگاهی، تشکل‌های مردم‌نهاد و ... می‌توانند آثار خود را به نشانی زاهدان- بلوار خرمشهر - جنب یادمان شهدای گمنام - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، مدیریت تشکل‌های مردم نهاد ارسال کنند.

دبیر جشنواره برترین تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان عنوان کرد: نفرات برتر به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها