سردار اشتری در جمع خبرنگاران خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی برخورد با پرونده‌های کلان اقتصادی کشور

فرمانده ناجا از پیشرفت ۵۰ درصدی پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با پرونده‌های کلان اقتصادی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 21January 2020

پیشرفت ۵۰ درصدی برخورد با پرونده‌های کلان اقتصادی کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: این همایش اقدام خوبی بود که توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار و سخنان خوبی در آن مطرح شد.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال کار خود را شروع کرد و رسیدگی‌های خوبی در پرونده‌های بزرگ داشته است، افزود: بیش از ۵۰ درصد در پرونده‌های کلان اقتصادی پیشرفت داشتیم که این پرونده‌ها با حمایت دستگاه قضا به نتیجه خوبی رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در حوزه امنیت اقتصادی، باند‌هایی را شناسایی و تعقیب کردیم که از سوی برخی دستگاه‌ها حمایت می‌شدند و اسامی آن‌ها توسط دستگاه قضایی اعلام می‌شود.

سردار اشتری ضمن قدردانی از نهاد‌هایی که پلیس را در حوزه اجرای امنیت اقتصادی و برخورد با مفاسد اقتصادی یاری می‌کنند، گفت: وزارت اقتصاد و بخش‌های مرتبط با امور مالیاتی نیز در این رابطه همکاری‌های مؤثری داشته‌اند که البته انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط در این حوزه، پلیس را در انجام وظایف قانونی خود یاری کنند.

وی عنوان کرد: ما با یک برنامه مدون و با تدبیر و اقتدار کار خود را انجام می‌دهیم و البته از حمایت رئیس قوه قضائیه نیز برخوردار هستیم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: مطمئناً کسانی که قصد تخریب ناجا را دارند، کارهایشان بی اثر است و ما با قدرت و روحیه جهادی، کار را جلو می‌بریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار