مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران خبر داد؛

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران

«محمد نوری تلاوکی» از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران خبر داد و گفت: این رویداد از دوم تا چهارم بهمن‌ در محل حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ - 21January 2020

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد نوری تلاوکی» مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران امروز از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان خبر داد و اظهار داشت: این رویداد از دوم تا چهارم بهمن‌ در محل حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد 32 فعال حوزه تولیدات دیجیتال در قالب 10 تیم در رشته‌های پویانمایی، موشن‌گرافیک، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای تلفن همراه با هم به رقابت می‌پردازند.

نوری تلاوکی ادامه داد: مراسم اختتامیه این برنامه در روز جمعه چهارم بهمن با حضور مسئولان استانی و شهری و فرماندهان گردان سایبری و فعالان فضای مجازی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر برگزار می‌شود.

این مسئول هدف برگزاری این رویداد را شناسایی و کشف استعدادهای حوزه تولیدات دیجیتال، توانمندسازی، بکارگیری تیم‌ها در پروژه‌های بسیج و معرفی و حضور در رویدادهای کشوری برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار