سرهنگ حق‌وردیان:

مدعیان حقوق بشر مانعی در راه مبارزه ایران با مواد مخدر هستند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: مدعیان حقوق بشر و در راس آنها آمریکا نه تنها به ایران در راه مبارزه با مواد مخدر کمکی نمی‌کنند بلکه مشکلات زیادی را با تحریم کردن ایران نیز در این راه ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 21January 2020

مدعیان حقوق بشر مانعی در راه مبارزه ایران با مواد مخدر هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ شمسعلی حق‌وردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارومیه با بیان اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با جنایت علیه بشریت یعنی مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته، اظهار داشت: ایران سالانه میلیاردها دلار در این ارتباط هزینه می‌کند در حالی که مدعیان حقوق بشر و در راس آنها آمریکا نه تنها به ایران کمکی نمی‌کنند بلکه مشکلات زیادی را با تحریم کردن ایران در راه مبارزه با این مواد ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر این مواد مخدر در داخل ایران کشف نشود همین مواد به اروپا و کشورهای دیگر قاچاق شده و آنگاه آنها باید به صورت گرم به گرم این مواد مخدر را از مراکز آموزشی، علمی و سایر مکان‌های دیگر در کشور خودشان پیدا کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماهه امسال در سطح استان ادامه داد: در این مدت بیش از یک تن مرفین، بیش از سه تن تریاک و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم شیشه و حشیش کشف شده که مجموع کشفیات برابر با ۶ تن و پانصد و هفتاد کیلوگرم است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات در امسال نسبت به سال پیش عنوان کرد: همچنین اموال توقیفی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان ارزش ریالی داشته و در طول سال جاری حدود ۶۹ باند تهیه و توزیع منهدم شدند.

حق‌وردیان متذکر شد: در ۱۰ ماهه امسال بیش از دو هزار طرح در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده و اطراف نقاط آموزشی و مدارس اجرا شده که ۱۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار