دختر شهید حاج «یونس زنگی‌آبادی»:

با تمام وجود با خواندن نامه سردار حاج «قاسم سلیمانی» اشک ریختم

دختر شهید حاج یونس زنگی‌آبادی گفت: سال 1397 در حج تمتع، شهید «حسین پورجعفری» یک پاکت نامه به من داد و من با تمام وجود با خواندن نامه اشک ریختم که اینجا سردار سلیمانی از من می‌خواهد که برای شهادتش دعا کنم.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۰ - 27January 2020

«فاطمه زنگی آبادی» دختر شهید والامقام حاج «یونس زنگی آبادی» پیرامون ارتباط صمیمانه و پدرانه سردار حاج «قاسم سلیمانی» با دختران شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: در زمان شهادت پدرم، من 10 ماه داشتم و از دست دادن پدر را درک نمی کردم و امروز که سردار سلیمانی شهید شده است برای من همان دی سال 1365 است.

وی با اشاره به ولایتمداری سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان به خاطر محبت و دل پرمهری که داشت در هر موقعیت زمانی و مکانی جویای احوال خانواده شهدا بود و به نظر من این یک معجزه است که ایشان از هیچ موضوعی غافل نمی‌شد.

دختر شهید زنگی آبادی گفت: حاج قاسم سلیمانی هر زمان با خانواده شهدا دیدار می کرد و ازجمله چند دفعه که جویای احوال ما نیز بودند، اصرار بر این داشتند که شما خانواده‌های شهدا همیشه برای سلامتی من دعا می‌کنید و برای شهادت من که آرزو است دعا نمی‌کنید و خود به شخصه شاهد بودم که با اصرار خواهان دعا برای شهادتشان بودند.

با تمام وجود با خواندن نامه اشک ریختم///در حال ویرایشششششششششش//در حال ویرایش لطف منتشر نفرمائید

وی به بیان خاطره‌ای درهمین خصوص پرداخت و اظهار داشت: سال 1397 قبل از تشرف به حج تمتع، برای خداحافظی با سردار سلیمانی تماس گرفتم که سردارحسین پورجعفری تلفن ایشان را جواب داد و به من گفت ما هم امسال به حج مشرف خواهیم شد و این اتفاق خوبی است و سپس تلفن را به حاج قاسم داد و ایشان التماس دعا گرفتند و خداحافظی کردند.

زنگی آبادی ادامه داد: قبل از انجام اعمال حج، شهید «حسین پورجعفری» به من پیام داد که ساعت 9 صبح در مسجد الحرام باشم و من به اتفاق همسرم به آنجا رفتیم و بعد از یک سلام و احوال پرسی یک پاکت نامه به من داد و گفت این پاکت را سردار دادند و سفارش کردند که به شما برسانم.

وی ادامه داد: ترس داشتم نامه را باز کنم، از آقای پورجعفری خداحافظی کردیم و روبروی حجرالاسود جایی پیدا کردیم و نشستیم و نامه را باز کردم و با تمام وجود با خواندن نامه اشک ریختم که اینجا سردار سلیمانی از من می‌خواهد که برای شهادتش دعا کنم.

فاطمه زنگی آبادی ادامه داد: متن نامه سردار این گونه بود « فاطمه‌ام! دختر خوبم! سلام، حجت قبول و سعی‌ات مشکور و تمام اعمالت مقبول. دخترم من به مصیبتی دچار شده‌ام که کلیدش در دست آبروی تو است. دخترم خواهش می‌کنم خواهش می‌کنم، جزشهادت برای من چیزی نخواه وگرنه ظلم به من است لطف نیست. عزیز دخترم یادت نرود. دخترم خیلی گرفتارم. فاطمه ام من در شب تاریک در صحرایی حیران و گرفتارم جامانده ام جامانده ام جامانده ام.»

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که «سردارحاج قاسم سیلمانی یک مکتب است» ادامه داد: زندگی و سیره سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» از هر زاویه‌ای باید مورد مطالعه و کنکاش قرار گرفته و همچنین در اختیار آزادی خواهان جهان قرارگیرد.

با تمام وجود با خواندن نامه اشک ریختم///در حال ویرایشششششششششش//در حال ویرایش لطف منتشر نفرمائید

دختر شهید حاج یونس زنگی آبادی گفت: هر بعدی از زندگی ایشان را که در نظر بگیریم ایشان حضور داشته و بسیار الگو و مورد توجه است و با الگوگیری و چراغ راه قرار دادن این شهید بزرگوار که سرباز مخلص ولایت بود، ان شاءالله پرچم اسلام را به صاحب اصلیش برسانیم.

وی در پایان گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جوانانی جوشش خواهند کرد، ما ایشان را از دست نداده‌ایم، امروز ما در کلاس درس حاج قاسم سلیمانی حاضر هستیم، شهدا مطمئنا در مشکلات و سختی‌ها ما را مورد حمایت قرار می‌دهند، همانطور که شهید حاج یونس زنگی آبادی در کنار مشکلات و سختی‌ها در زندگی ما را تنها نگذاشت و گره‌گشا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار