بسکتبالیست آمریکایی: ادعای ناامنی ایران دروغ محض است

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من همیشه در گرگان و ایران احساس امنیت کرده‌ام و به همه کسانی که از من پرسیده‌اند، گفته‌ام ایران و گرگان یکی از کشور‌ها و شهر‌های بسیار خوب هستند که در کنار احساس امنیت، شرایط برای بازی بسکتبال و ورزش حرفه‌ای بسیار فراهم است.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ - 21January 2020

بسکتبالیست آمریکایی: ادعای ناامنی ایران دروغ محض استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پری پتی» بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص لیگ برتر امسال بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: لیگ امسال از سال گذشته باکیفیت‌تر است و فقط دو تیم قدرتمند وجود ندارد و تمامی تیم‌ها دارای قدرت هستند.

وی در خصوص عملکردش در لیگ برتر امسال گفت: از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم اما از عملکردم عصبانی هم نیستم، چون تمام تلاشم را برای گرفتن نتیجه انجام داده‌ام.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: خوشبختانه تیم در صدر جدول قرار دارد و برای موفقیت تیم مانند سایر بازیکنان تمام تلاشم را خواهم کرد.

پتی تاکید کرد: من همیشه در گرگان و ایران احساس امنیت کرده‌ام و مردم گرگان را خیلی دوست دارم و نمی‌دانم این مطالبی که از طرف من می‌گویند که من در گرگان می‌ترسم، از کجا منتشر شده است!

وی با تکذیب هرگونه مطلب منفی علیه امنیت و مردم ایران و گرگان بیان کرد: من همیشه در ایران احساس خوبی داشته‌ام، بخصوص در گرگان که شرایط بسیار خوبی هم در آن داشته‌ام.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد: من از زمانی که به گرگان آمده‌ام، هر بازیکن خارجی که از من در خصوص گرگان و ایران سوال پرسیده، به همه آنها گفته‌ام ایران و گرگان یکی از کشورها و شهرهای بسیار خوب هستند که در کنار احساس امنیت، شرایط برای بازی بسکتبال و ورزش حرفه‌ای بسیار فراهم است.

پتی در خصوص اضافه شدن «بهنام یخچالی» به تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: من بهنام را نمی‌شناسم و فقط یک بار مقابلش بازی کردم، اما از دیگران شنیده‌ام که بازیکنی بسیار خوب با شخصیت بسیار عالی است و معتقدم تیم ما به یک لیدر ایرانی خیلی خوب احتیاج داشته و به نظر می‌رسد بهنام بهترین گزینه برای این جایگاه است.

وی درباره شرایطش در تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دو سال گذشته، اضافه کرد: همه چیز در گرگان بسیار خوب است و شهردار گرگان نیز مرد بسیار خوبی است و با وی احساس بسیار خوبی دارم.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: اگر من اینجا خوشحال نبودم و شهر و کشور خوبی نبود، دوباره به اینجا بر نمی‌گشتم.

پتی بیان کرد: اینکه امسال شهردار گرگان در تلاش است که تمام تکه‌های پازل موفقیت را کنار هم بچیند تا تیم قهرمان شود، برایم لذتبخش است.

وی افزود: کادر فنی و سرمربی خیلی خوبی داریم که برای موفقیت تیم تمام تلاشش را می‌کند و از سوی دیگر عشق و رفتار هواداران بسکتبال شهرداری گرگان بی‌نظیر است.

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، درباره نتیجه پایان فصل برای تیمش تصریح کرد: دوست ندارم پیش‌بینی کنم، اما امیدوارم قهرمان شویم و با تمام تلاش برای رسیدن به این قهرمانی وارد میدان مسابقه می‌شویم.

پتی درباره «مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: او یک مربی و معلم بسیار خوب است و همه به او احترام می‌گذارند و خیلی برای تیم تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: ما بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم و اگر دقت کنید، به دلیل فعالیت‌های سرمربی خیلی نکته فنی یاد گرفته‌اند و حتی به این هم فکر کرده‌ام که با گرفتن گذرنامه ایرانی در المپیک برای ایران بازی کنم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار