جانشین ناجا:

راه و روش سردار سلیمانی را پیشه خود می‌کنیم

سردار «ایوب سلیمانی» گفت: نیروهای مسلح کشور به خصوص پلیس که وظیفه خطیر ایجاد امنیت داخلی کشور را بر عهده دارند، راه و روش سردار سلیمانی را پیشه خود می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ - 21January 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا با حضور در کارگاه آسیب شناسی مأموریتی در جمع فرماندهان و مدیران یگان‌های ویژه ناجا، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار دل‌ها، الگوی مجسم مجاهد فی سبیل الله، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از دلایل مهم موفقیت یگان ویژه در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها، نوع مدیریت و هدایتی است که بر آن حاکم می‌باشد و برگزاری چنین کارگاه‌هایی با موضوع آسیب شناسی بعد از هر مأموریتی، می‌تواند در موفقیت سازمانی مؤثر باشد.

وی با اشاره به تاریخ دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار بیان کرد: این دشمنی‌ها به زمان پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد، که تنها دلیل آن را می‌توان تضاد ماهیت انقلاب اسلامی با ماهیت استکبار و تقابل کفر و ایمان دانست، پس جنگ بین حق و باطل ابدی خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: منطقه‌ای که ما در آن قرار گرفته‌ایم، حساس‌ترین منطقه دنیا از لحاظ ژئوپولیتیک است و همین باعث شده که در برابر دشمنان انقلاب اسلامی نه سازشی باشد و نه تسلیم شدنی، پس باید با افزایش بصیرت و آگاهی خود را قوی کرده و به عنوان سرباز ولایت آماده میدان داری در صحنه دشوار ایجاد امنیت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه درصدد است تا با روش‌های جدید به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و امنیت این کشور پهناور را در منطقه زیر سوال ببرد، ما هم به عنوان نیروهای مسلح به حول و قوه الهی دست از آرمان و رسالت خود نخواهیم کشید، پس باید روز به روز خودمان را مهیاتر برای مواجهه با پدیده‌های نوظهور کنیم.

وی تلاش دشمنان در منطقه را با وجود جبهه مقاومت، نابخردانه دانست و افزود: استکبار جهانی تا کنون خواسته به هر روشی به این نظام ضربه بزند، اما با هدایت داهیانه حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) و تلاش نیروهای با بصیرت مسلح کشور نتوانسته به اهداف خود برسد، آنان با نفوذ در کشورهای همسایه منطقه خواستند به ایران اسلامی نزدیک و دسیسه‌های شوم خود را عملی کنند، که با ایستادگی جبهه مقاومت رو به رو و همین دلیلی شد بر تصمیم گیری اشتباه در خصوص ترور ناجوانمردانه سیدالشهدا مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» که نه تنها باعث ضعف در جبهه مقاومت نشد بلکه باعث مصمم‌تر شدن اراده جبهه مقاومت در از بین بردن کفر و استکبار جهانی شده است و دشمنان مطمئن باشند خون «حاج قاسم سلیمانی» گریبان آنان را خواهد گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به سخنان سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» خطاب به استکبار که فرمود «نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد، من با شما طرف هستم»، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور به خصوص پلیس که وظیفه خطیر ایجاد امنیت داخلی کشور را بر عهده دارد، باید راه و روش سردار مقاومت را پیشه خود قرار داده و نگذارد مخلان نظم و امنیت به فکر ایجاد ناامنی در سطح کشور باشند.

جانشین رئیس پلیس کشور، آمادگی یگان‌های ویژه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: یگان ویژه مشت پولادین نظام است، که در همه عرصه‌ها و مأموریت‌های خود ثابت کرده که تا پای جان از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نمازجمعه در بحث توان نظامی و عملیاتی نیروهای مسلح که فرمودند ما راهی جز قوی شدن نداریم مطرح کرد: ما به عنوان متولیان ایجاد نظم و امنیت در کشور باید با ارتقا سطح آموزش کارکنان و بالا بردن توان عملیاتی به دشمنان این نظام مقدس ثابت کنیم که ما سرباز ولایت بوده و هستیم و به هیچ وجه از آرمان‌های خود کوتاه نخواهیم آمد.

جانشین نیروی انتظامی در پایان ضمن ابراز خرسندی هیئت رئیسه ناجا از عملکرد مثبت یگان‌های ویژه در اتفاقات اخیر گفت: امیدواریم شاهد روز افزون ارتقا سطح مهارتی و بصیرتی کارکنان یگان ویژه باشیم تا بتوان کماکان امنیت را در کشور حفظ و مانند همیشه دست دشمنان این آب و خاک را کوتاه کنیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها