سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی بیعتی دوباره با رهبری است/ مردم قدردان سربازان ولایت هستند

فرمانده ناجا گفت: قیام، حضور و رستاخیری که مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی ایجاد کردند در اصل بیعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل بود.
کد خبر: ۳۸۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰ - 21January 2020

حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی بیعتی دوباره با رهبری و آرمان‌های امام راحل استسردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: خروش مردم در شهرهای نجف، کربلا، خوزستان، تهران، مشهد، قم و کرمان نشان از حقانیت راه حاج قاسم است.

وی با بیان اینکه مردم با این حضور نشان دادند که قدردان سردار سلیمانی هستند، گفت: سردار سلیمانی تمام عمر خود را در مسیر برقراری امنیت، آرامش، آسایش و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کرد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: مردم به کسی که به آن‌ها خدمت کند و خودش را سرباز ولایت بداند، احترام خواهند گذاشت و این موضوع را در تشییع پیکر سردار سلیمانی دیدیم.

سردار اشتری گفت: در اصل این قیام، حضور و رستاخیری که مردم انجام دادند، بیعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها