دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده روحانی شهید مدافع حرم+ تصاویر

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» با حضور در منزل شهید حجت‌الاسلام رحمت‌الله موسوی از شهدای لشکر فاطمیون، شهادت این روحانی را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ - 22January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با حضور در منزل شهید حجت‌الاسلام «رحمت‌الله موسوی» از شهدای لشکر فاطمیون مدافع حرم، شهادت این روحانی خستگی ناپذیر را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

وی در این دیدار، خط سرخ شهادت را امتداد سیره عاشورایی آل الله و امنیت امروز منطقه و حرم‌های اهل بیت (ع) را موهون رشادت رزمندگان جبهه مقاومت و بخصوص ایثار شهدای والامقام این عرصه دانست.

حجت‌الاسلام شهید سید رحمت‌الله موسوی متولد سال ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد از حوزه علمیه جامعة المصطفی بود. وی از سال ۱۳۹۰ در سوریه به ماموریت دفاع از حرم می‌پرداخت. آخرین سمت وی مدیریت مرکز آموزش بصیرت فاطمیون و مسئولیت هیئت‌های رزمندگان فاطمیون در سوریه بود.

شهید موسوی در ۲۸ آذر ۱۳۹۸ در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز گذشته به ایران منتقل شد.

از این شهید عزیز یک پسر و یک دختر به یادگار مانده است. مراسم تشییع و خاکسپاری شهید موسوی روز چهارشنبه دوم بهمن در قم برگزار می‌شود.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده روحانی شهید مدافع حرم+ تصاویردیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده روحانی شهید مدافع حرم+ تصاویردیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده روحانی شهید مدافع حرم+ تصاویردیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده روحانی شهید مدافع حرم+ تصاویردیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با خانواده روحانی شهید مدافع حرم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار