فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

جهاد در فضای مجازی پیچیده است

سردار «حسین معروفی» گفت: شهید سلیمانی در مدیریت جنگ و تولید قدرت در صحنه نبرد بی‌نظیر بود و امروز باید مثل ایشان جهاد کنیم، جهاد در فضای مجازی پیچیده‌تر است و پیدا کردن دشمن و زدن او سخت است.
کد خبر: ۳۸۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ - 22January 2020

جهاد در فضای مجازی پیچیده است و پیدا کردن دشمن و زدن او سخت است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیین افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان امروز با سخنرانی سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوای گلستان و با حضور مسئولان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان در تالار لاله سپاه نینوای گلستان برگزار شد.

در این مراسم سردار معروفی اظهار داشت: جبهه انقلاب چپ و راست نیست، بلکه جبهه انقلاب اسلامی شخصی همانند قاسم سلیمانی را تربیت می‌کند که ۲۵ میلیون نفر زیر تابوت او را می‌گیرند و اگر ده روز دیگر ادامه داشت ۷۰ میلیون نفر می‌آمدند.

وی افزود: شهید سلیمانی در مدیریت جنگ و تولید قدرت در صحنه نبرد بی‌نظیر بود و امروز باید مثل ایشان جهاد کنیم، جهاد در فضای مجازی پیچیده‌تر است و پیدا کردن دشمن و زدن او سخت است.

معروفی به عملیات روانی در فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: فرآیند پنجگانه عملیات روانی در فضای مجازی شامل رصد اطلاعات، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اقدام و بازخوردگیری است. رسانه به دلیل قدرتی که دارد ابزار عملیات روانی است، ظرف چند دقیقه همه چی تغییر می‌کند، ما به عنوان جبهه انقلاب باید سواد رسانه‌ای خود را با آموزش بالا ببریم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها