ذوالنور:

کمیسیون امنیت ملی از بازی‌نکردن تیم‌های فوتبال در کشور ثالث حمایت می‌کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که «عربستان پشت پرده تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در مورد سلب حق میزبانی از تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران است»، گفت: کمیسیون امنیت ملی از اقدام وزارت ورزش برای بازی نکردن در کشور ثالث حمایت می‌کند، چون نباید عزت مردم ما مخدوش شود.
کد خبر: ۳۸۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ - 22January 2020

کمیسیون امنیت ملی از بازی‌نکردن تیم‌های فوتبال در کشور ثالث حمایت می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حجت الاسلام مجتبی ذوالنور» در گفت‌وگویی، در واکنش به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر گرفتن حق میزبانی از باشگاه‌های فوتبال ایران به بهانه نبود امنیت در ایران اظهار داشت: کشور ما حتی در دوران دفاع مقدس امن بود و اکنون هم ایران کاملا امن است در شرایطی خاص که کشور حالت خاص جنگی داشت خطای انسانی رخ داد و ناامنی دیگری در آسمان کشورمان نبوده است.

وی افزود: دشمنان و مخالفان ما در منطقه تلاش می‌کنند بهانه‌هایی برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران پیدا کنند که این حرکت آغاز شده است لذا تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملا سیاسی و غیر منصفانه است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره این که آیا عربستان پشت پرده تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است؟ گفت: هر شرراتی در منطقه رخ می‌دهد رد پای عربستان در آن دیده می‌شود، اقدامات تکفیری تروریستی، تقویت گروه‌های تروریستی، جنگ‌های مذهبی، ایجاد مشکلات اقتصادی، تشدید تحریم‌ها، باز کردن پای بیگانگان به منطقه، ایجاد اختلافات بین کشور‌ها و دو قطبی سازی منطقه به بهانه‌های مختلف همه از جمله اقداماتی است که نظام پادشاهی عربستان پشت پرده آن قرار دارد. در این موضوع نیز قطعا عربستان پشت پرده است.

ذوالنور در پایان تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از اقدام وزارت ورزش و جوانان برای بازی نکردن باشگاه‌ها به دلیل سلب حق میزبانی، حمایت و پشتیبانی می‌کند و هر کمکی را بتواند انجام خواهد داد. ما هم معتقدیم نباید در کشور ثالث بازی کرد، چون نباید عزت مردم ما مخدوش شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها