در جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه فجر صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در مازندران

برنامه‌های پیشنهادی اعضای کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر در خصوص بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در مازندران تشریح شد.
کد خبر: ۳۸۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 22January 2020

تشریح برنامه‌های فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نخستین جلسه کارگروه فرهنگی و هنری دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی و هنری عضو کارگروه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

در این جلسه «سیدعلی علوی» معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به هدفمند کردند برنامه‌های فرهنگی و هنری پیشنهادی دستگاه‌ها اجرایی با در نظر گرفتن رویدادها و مناسبت‌ها، بر نگاه جدید در اجرای برنامه‌های مذکور تاکید کرد.

در ادامه نمایندگان حاضر در جلسه به نقاط ضعف و قوت برنامه‌های سالهای گذشته و ارائه پیشنهادات در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های امسال پرداختند.

تشکیل اتاق فکر (ستاد استانی متمرکز) برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های نو و خلاقانه در سالهای آینده با محوریت تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری و باز نشر آن در فضای مجازی، رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مهمترین تصمیمات اعضای این کمیته بود.

نمایندگان حوزه هنری، آموزش و پرورش، صدا وسیما، سپاه کربلا، کانون پرورش فکری، بنیاد شهید، اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها