مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان مطرح کرد؛

لزوم تدوین نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت:: نمایندگان اداره کل در شهرستان‌های استان می‌بایست با تلاش و پیگیری‌های مستمر، تدابیر و دستورالعمل‌ها و اهداف حفظ آثار دفاع مقدس را در شهرستان‌ها دنبال کنند تا نقش هر شهرستان در دفاع مقدس تدوین شود.
کد خبر: ۳۸۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ - 22January 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هم اندیشی رابطین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در شهرستان های تابعه استان، در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

لزوم تدوین نقش شهرستان ها در دفاع مقدس

در این مراسم سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان به تشریح عملکرد و فعالیت های اداره کل در یک سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: عملکرد اداره کل حفظ آثار گلستان در یک سال اخیر نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی در همه زمینه ها و مدیریت ها به خصوص تاریخ شفاهی رزمندگان داشته است که این رشد عملکرد در نمایشگاه همایش مدیران در تهران به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: جلسه گزارش گیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان در استانداری برگزار شد و اداره کل حفظ آثار از جمله ادارتی در استان بود که توانست اعتبارات تخصیص یافته را جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس جذب کند و این امر مهم تنها با پیگیری های مستمر میسر شد و نتیجه آن پیشرفت فیزیکی قابل توجه این پروژه در یک سال گذشته است.

سردار ملک گفت: نمایندگان اداره کل در شهرستانهای استان نیز می بایست با تلاش و پیگیری های مستمر، تدابیر، دستورالعمل ها و اهداف حفظ آثار دفاع مقدس را در شهرستان ها دنبال کنند تا نقش هر شهرستان در دفاع مقدس تدوین شود.

لزوم تدوین نقش شهرستان ها در دفاع مقدس

لزوم تدوین نقش شهرستان ها در دفاع مقدس

 انتهای پیام /  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار