رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران:

هدف دشمنان از بین بردن روحیه و فرهنگ جانبازی است

حجت‌الاسلام «سیداسمعیل حسینی مازندرانی» گفت: اگر روح حاکم بر جامعه، روح ایثار و جانبازی باشد هیچ روزنه نفوذی برای سلطه و منفعت جویی دشمنان این ملت باقی نخواهد ماند، زیرا جهان استکبار این حقیقت را به روشنی دریافته که تنها راه رسیدن به اهداف خود، از بین بردن این روح و فرهنگ است.
کد خبر: ۳۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 22January 2020

از بین بردن روحیه و فرهنگ جانبازی هدف دشمنان برای رسیدن به اهداف‌شان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیداسمعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی اطلاعات انتظامی مازندران امروز در دیدار با خانواده «احمد مسگرنژاد امیری» جانباز دوران جنگ تحمیلی در قائمشهر اظهار داشت: جانبازان با سوابق درخشان خود در میدان جنگ و نیز مُهر و نشانی را که از جنگ تحمیلی بر جسم خود به یادگار دارند، هرگز از تاریخ پرشکوه دفاع مقدّس ملّت ایران منقطع نخواهند شد.

وی افزود: جانبازان و خانواده معظم شهدا، یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی محسوب می‌شوند و ملّت ایران برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج می نهند و آنان را به معنای واقعی گرامی می‌دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات انتظامی استان مازندران، روح جانبازی را بزرگ‌ترین سدّ راه دشمنان دانست و گفت: اگر روح حاکم بر جامعه، روح ایثار و جانبازی باشد هیچ روزنه نفوذی برای سلطه و منفعت جویی دشمنان این ملت باقی نخواهد ماند، زیرا جهان استکبار این حقیقت را به روشنی دریافته است که تنها راه رسیدن به اهداف خود، از بین بردن این روح و فرهنگ است.

این مسئول جانبازان را بهترین الگو برای جوانان وطن دانست و گفت: جوانان و نوجوانان جامعه ما برای رشد و تعالی خویش، برای دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و برای استقامت در راه رسیدن به اهداف اسلامی خویش نیازمند الگوی مناسب همچون جانبازان عزیز هستند.

«احمد مسگرنژاد امیری» در سن ۱۸ سالگی در عملیات رمضان در سال ۶۱ جانباز شد و برادر وی «حسین مسگرنژاد امیری» در سال ۶۵ در سن ۲۲ سالگی در  عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها