در نشست هیئت اندیشه‌ورز در ساری مطرح شد؛

برگزاری جشنواره «ابوذر» مازندران در دهه مبارک فجر

در نشست هیئت اندیشه‌ورز در ساری زمان برگزاری جشنواره «ابوذر» مازندران در دهه مبارک فجر اعلام شد.
کد خبر: ۳۸۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 22January 2020

برگزاری جشنواره «ابوذر» مازندران در دهه مبارک فجربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست هیئت اندیشه‌ورز در ساری با اشاره به تعدد رسانه‌ها در استان اظهار داشت: طبق نظرسنجی صورت گرفته، درصد بالایی از شرکت کنندگان در نمایشگاه کتاب استان از وجود رسانه‌ها در استان اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

وی با بیان اینکه متأسفانه رسانه‌های ما با مردم ارتباط کافی ندارند، گفت: ارتباط دو سویه بین مردم و رسانه‌ها در استان وجود ندارد و باید این نقیصه برطرف شود.

زارع ادامه داد: باید با تولید محتوای مناسب ارتباط بین مردم و رسانه‌ها را تقویت کرد و باید فرایند اطلاع‌رسانی به درستی و بهینه انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری جشنواره ابوذر در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان خبر داد و ابراز داشت: این جشنواره در هشت محور برگزار خواهد شد و به برگزیدگان هر بخش جوایزی اهدا می‌شود و امیدواریم بازخورد مناسبی داشته باشد.

وی متذکر شد: مرحله اول داوری آثار این جشنواره انجام شده و مرحله دوم نیز در دست انجام است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها