مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران

سردار عباس یوسفی گفت: لحظه به لحظه هم قدم شدن با شهدا در دوران دفاع مقدس خاطره است. خاطراتی که بوی ایثار و شهامت و شهادت می دهند. خاطراتی که باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شوند.
کد خبر: ۳۸۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 22January 2020

خاطرات دوران دفاع مقدس باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «سردار دل‌ها»، عنوان آیین بزرگداشت شهید حاج «قاسم سلیمانی» بود که امروز در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که در این مراسم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به عنوان سخنران حضور داشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا از صدر اسلام تا شهدای بدون مرز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: از من خواسته شد که در این آئین معنوی، خاطراتی را از دوران دفاع مقدس نقل کنم. خاطراتی که بوی ایثار و شهامت و شهادت می دهند. خاطراتی که باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ضبط شوند.

وی افزود: لحظه به لحظه همقدم شدن با شهدا در دوران دفاع مقدس خاطره است. خاطراتی که گنج های دوران جنگ هستند و باید این گنج های شفاهی و عبرت آموز از سینه ها بیرون بیاید تا نسل جوان ما بداند که چه خون دل ها خورده شد تا یک وجب از این خاک مقدس به دست اهریمن نیفتد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به برکات شهادت سردار سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: خون سردار سلیمانی درخت جبهه مقاومت را بارور کرد و دنیا شاهد خواهد بود که از ثمرات این درخت تنومند، هزاران سلیمانی خواهد روئید.

به گزارش دفاع پرس؛ چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۳۰ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا ۵ بهمن دایر خواهد بود، انتشارات سرزمین نور وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور آثار خود را عرضه کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار