مسئول مرکز فضای مجازی سپاه استان کرمانشاه:

صدمات اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی قابل جبران نیست

حجت‌الاسلام «محمدحسن عامری‌فر» گفت: لطماتی که اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی می‌زند، قابل کتمان نیست و مدام می‌بینیم که این اپلیکیشن‌هایی که بومی نیستند و نظارتی هم بر روی آنها نیست چه آسیب‌هایی به پیکره جامعه می‌زند.
کد خبر: ۳۸۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 22January 2020

صدماتی اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی قابل جبران نیستبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمدحسن عامری‌فر» مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه كه در مجتمع پذيرايی بعثت برگزار شد، اظهار داشت: رویداد تولید محتوای دیجیتال به صورت همزمان در سراسر کشور در ۳۱ استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۱۵۰۰ نفر در قالب ۵۰۰ تیم تولید محتوا در این رقابت‌ها افزود: در استان کرمانشاه هم ۵ تیم در قالب ۲۰ نفر به مدت ۴۸ ساعت با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه محورهای تولید محتوا در این رقابت‌ها را پویانمایی، بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه عنوان کرد و گفت: اولین دوره این رویداد بزرگ سال گذشته به صورت متمرکز با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در تهران برگزار شد و امسال قرار شد ابتدا در استان‌ها برگزار شود و منتخبین مجوز ورود به رقابت‌های کشوری که امسال برگزار می‌شود را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام عامری‌فر بیان داشت: برگزاری این رویداد از لحاظ تعداد نفرات کار بی نظیری است و مدل مشابهی با این حجم نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه تولیدات بعد از داوری در کرمانشاه به تهران هم ارسال و نظرات آنها را هم دریافت خواهیم کرد، گفت: در پایان از برگزیدگان تجلیل خواهیم کرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: زمین بازی فضای مجازی که همه به نوعی با آن درگیر هستند زمین ما نیست و تا به امروز رغبتی از دولت برای تصرف این زمین با مدل‌های بومی ندیده‌ایم.

حجت‌الاسلام عامری‌فر بیان داشت: لطماتی که اپلیکیشن‌های خارجی به سرمایه‌های اجتماعی می‌زند، قابل کتمان نیست و مدام می‌بینیم که این اپلیکیشن‌هایی که بومی نیستند و نظارتی هم بر روی آنها نیست چه آسیب‌هایی به پیکره جامعه می‌زند.

وی تصریح کرد: با این وجود نتیجه و خروجی این برنامه‌ها در حوزه فضای مجازی که با حمایت‌های سازمان فضای مجازی بسیج همراه خواهد بود باید تولید محتواهای فاخر و تأثیرگذار باشد.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها